سامانه حمل و نقل کالا پیشرفته و بهینه کلید موفقیت تجارت شماست.

حمل و نقل کالا از جمله عوامل بحرانی برای کسب و کارهاست. انتخاب بهترین شرکت حمل و نقل می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر عملکرد و سودآوری کسب و کار ها داشته باشد. آیا به دنبال یک سامانه حمل و نقل کالا قوی‌،‌ قابل اعتماد و با کیفیت هستید؟ما راه حلی منحصر به فرد را برای شما داریم‌‌،‍‍‍‌‌ سامانه حمل و نقل ما با تکیه بر تجربه ی سال ها در این صنعت به شما خدمات حمل و نقلی کامل و حرفه ای ارائه می دهد، همه چیز درباره حمل و نقل کالا به طور ساده تر و بهینه تر انجام خواهد شد. 

فاکتورهای اصلی در انتخاب شرکت حمل و نقل کالا

سرعت و زمانبندی: تاثیر زمانبندی دریافت و تحویل بسته ها بر فرایند کسب و کار

قیمت و هزینه: توجه به قیمت مناسب و ارزش خدمات در انتخاب شرکت حمل و نقل کالا

اعتماد پذیری و امنیت: حفاظت از بسته ها و اطمینان از ارسال آنها

پوشش جغرافیایی: امکان ارسال به مناطق مختلف و پوشش منطقه ای 

تجهیزات و فناوری: استفاده از تجهیزات پیشرفته و فناوری مناسب برای ارسال  بهتر بسته ها

خدمات و ویژگی ها اضافی: پیگیری انلاین، بیمه ارسال، بسته بندی و …

بهینه سازی بار: بهینه سازی بار، به معنای استفاده درست از فضای حمل و نقل در خودروها و وسایل مختلف است. این شامل مواردی مانند پر کردن بهینه بار در وسایل حمل و نقل، استفاده از بسته بندی مناسب و کاهش ضایعات و خسارات در طول حمل و نقل می شود. 

پیک شیپ نو۱۸۰۰، با ۶سال سابقه فعالیت و بیش از ۵۰۰۰ راننده فعال در سرتاسر شهر اصفهان و جابه جایی بیش از ۵میلیون مرسوله بدون داشتن شکایت قضایی، توانسته به بزرگترین و مطمئن‌ترین سامانه هوشمند حمل‌ونقل در اصفهان تبدیل شود.

تاثیر حمل و نقل کالا بر تجارت بین المللی

فراهم کردن امکان دسترسی به بازار های جدید: حمل و نقل کالا ها امکان دسترسی به بازار های جدید را برای تجارت بین المللی ایجاد می‌کند. با ایجاد شبکه های حمل و نقل قوی و ارتباطات موثر‌،‌ کالاها به راحتی می توانند از یک کشور به کشور دیگر منتقل شوند و این امکان را فراهم می کند که کسب و کار ها به سرعت و با کمترین مشکلات بازارهای جدید را به دست آورند.

توسعه تجارت و صادرات: حمل و نقل کالا ها عامل اصلی در توسعه تجارت و صادرات بین المللی است. با وجود روش های مختلف حمل و نقل کسب و کار ها می توانند کالا ها را به صورت ایمن و سریع به مقصد برسانند. این امر باعث می شود که کسب و کار ها بتوانند به بازار های بین المللی گسترده تری دسترسی پیدا کنند و میزان صادرات خود را افزایش دهند.

تاثیر بر قیمت کالاها: حمل و نقل کالا ها تاثیر قابل توجهی در قیمت نهایی آن ها دارد. افزایش هزینه حمل و نقل می تواند منجر به افزایش قیمت کالا ها در بازار های داخلی و خارجی شود و بر تجارت بین المللی تاثیر بگذارد.

اگر نیاز به ارسال سریع و زمانبندی دقیق دارید به ما بپیوندید و تجربه ای فوق العاده را با شیپ نو رقم بزنید، ما برای رضایت شما و خدمات بی نظیرمان اینجا هستیم.

امنیت بسته ها شما در الویت ماست!

از بسته بندی های حرفه ای استفاده می‌کنیم تا بسته های شما را در مقابل آسیب ها و ضربه های احتمالی محافظت کنیم همچنین با دسترسی به اطلاعات پیگیری آنلاین شما به راحتی می توانید وضعیت بسته و مکان ان را مشاهده کنید.

راحتی و سهولت!

استفاده از شیپ نو بسیار اسان و ساده است. شما می توانید به راحتی بسته هایتان را ثبت کنید و زمانبندی مورد نظر خود را انتخاب کنید و از پیگیری آنلاین وضعیت بسته ها لذت ببرید، همه چیز به سادگی در اختیار شماست.

هزینه ها را به حداقل برسانید!

ما در شیپ نو از طریق تخفیف ها و پیشنهاد های ویژه، فرصت هایی را برای کاهش هزینه های حمل و نقل کالا ها ایجاد می‌کنیم. با اشتراک گذاری تخفیف ها و بهره مندی از پیشنهاد های ویژه، هزینه های خود را به حداقل برسانید‌‌‌‌ ما به صرفه و اقتصادی بودن خدماتمان افتخار می کنیم.

مفتخر هستیم که شیپ نو ارائه دهنده خدماتی همچون پیک، وانت و انواع کامیون آنلاین، با بیشترین سرعت ممکن و ارسال به سراسر اصفهان از سال 1395 در خدمت شما می باشد.
شیپ نو نقطه عطفی برای خدمات رسانی به مردم شریف اصفهان شد و راهکاری برای کاهش آلودگی هوا و ترافیک در کلان شهر هایی همچون اصفهان می باشد.

افراد زیادی شبانه روز برای ایجاد یک سیستم واحد، امن و پر سرعت با سابقه درخشان در این زمینه تلاش می‌کنند تا مرسولات و ارسال انها در نقاط مختلف شهر با موفقیت انجام شود. این پروژه با هدف راه اندازی سیستم لجستینک متفاوت مبتنی بر تکنولوژی صورت گرفت تا بتوان با بهره برداری از بستر های نرم افزاری و وب ، خدمات متمایز hand to hand، سریع، کم هزینه و با کیفیت بالا در زمینه حمل و نقل کالا، توزیع مرسولات پستی، حمل اثاثیه و سرویس دستیاری در اختیار شهروندان عزیز، بازار هایی با هدف پست و سایر بازار های هدف ناشناخته قرار دارد.

شما عزیزان می توانید با شماره گیری سامانه 1800 سوالات خود را در این زمینه مطرح کنید. همکاران ما، پاسخگوی شما عزیزان هستند. سامانه هوشمند الو‌1800، امکان درخواست پیک از سوی تمامی شهروندان را به صورت اینترنتی فراهم می‌کند، در حال حاضر شیپ نو در تمامی شهر های اصفهان قابل ارائه می باشد.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *