بهترین گزینه درخواست تاکسی

در دنیایی که هر لحظه ارزشمند است و سرعت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، “شیپ نو” با ارائه خدمات حمل و نقل حرفه‌ای، تلاش می‌کند تا تجربه سفر شما را به یک اقدام ساده و سریع تبدیل کند. برای راحتی شما، شماره تلفن منحصر به فرد شیپ نو برای تماس‌های تلفنی به شما ارائه شده است، تا با یک تماس ساده، سفارش تاکسی خود را به راحتی ثبت کنید. علاوه بر آن شما می‌توانید به راحتی از طریق سامانه آنلاین، با چند کلیک ساده و در هر زمانی که برای شما مناسب است، سفر خود را برنامه‌ریزی کنید. این سامانه به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به تماس تلفنی، از راحتی و سرعت خدمات آنلاین بهره‌مند شوید.

درخواست تاکسی با تماس تلفنی “۱۸۰۰

ثبت سفارش به صورت آنلاین

درخواست تاکسی

راحتی و سرعت با یک تماس

دیگر نیازی به شلوغی در استفاده از برنامه‌های آنلاین نیست. با یک تماس تلفنی ساده، تاکسی خود را به سرعت و بدون هیچ پیچیدگی‌ای درخواست کنید. این سادگی، معنای واقعی راحتی در سفرهای شماست.

فراگیری در هر زمان و مکان

شماره تلفن منحصر به فرد شیپ نو در هر زمان و هر مکان برای شما در دسترس است. اگر در موقعیتی ناگهانی به تاکسی نیاز داشتید، تماس تلفنی با شیپ نو کافی است تا سفر شما شروع شود.

پشتیبانی

تیم پشتیبانی شیپ نو آماده به پاسخگویی به هر سوال یا نیازی از سوی شما است. در هر لحظه از شبانه‌روز، این تیم حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا سفرتان بدون هیچ نگرانی اضافی، تکمیل شود.

قیمت ارزان

با درخواست تاکسی تلفنی، شما به راحتی اطلاعات دقیقی از هزینه و مسیر سفر خود را خواهید داشت. این اطلاعات قبل از شروع سفر، اطمینان از صحت قیمت و راهنمایی بیشتر به شما ارائه می‌شود.

تجربیات مسافران با شیپ نو

راحتی و سادگی در درخواست تاکسی

تعامل ساده با اپلیکیشن شیپ نو و درخواست تاکسی با یک کلیک، مسافران را از مراحل پیچیده و زمان‌بر دیگر سامانه‌ها خارج کرده و برایشان سفری سریع و ساده فراهم می‌سازد.

امکان دسترسی به اطلاعات دقیق قبل از سفر

قبل از شروع سفر، مسافران توانسته‌اند اطلاعات دقیقی از جمله هزینه و مسیر سفر خود را مشاهده کرده و برنامه‌ریزی دقیقی برای سفر خود داشته باشند.

ارتباط فعال با تیم پشتیبانی

پنل کنترل مرکزی

مرکز کنترل شیپ نو با دسترسی به اطلاعات لحظه‌ای از تمامی سفرها، امکان نظارت بر وضعیت و امنیت سفرها را فراهم می‌سازد. این پنل به تیم پشتیبانی اجازه می‌دهد تا در هر لحظه به سفرها و وضعیت آنها دسترسی داشته باشد و در صورت لزوم به سرعت واکنش نشان دهد.

22 min 1

فرصت استخدام

چگونه می‌توانید درخواست استخدام کنید؟

برای درخواست استخدام به عنوان راننده تاکسی تلفنی در شیپ نو، به وبسایت یا اپلیکیشن ما مراجعه کنید. در بخش استخدام، اطلاعات خود را ثبت کنید و فرآیند مراحل بعدی را دنبال کنید. تیم ما با دقت اطلاعات شما را بررسی کرده و با شما تماس خواهد گرفت.

به جمع ما بپیوندید!

شیپ نو از افراد پرانرژی و پیشرو دعوت می‌کند تا به جمع ما بپیوندند و به عنوان رانندگان تاکسی تلفنی به جریان نوآوری در حمل و نقل شهری بپیوندند. فرصتی نو، امن و پرفراز و نشیب منتظر شماست!


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *