در بسیاری از سفارشاتی که در شیپ نو ثبت میشه مشتری درخواست ارسال کالا یا بسته‌ای را از طریق باربری یا ترمینال اتوبوس و یا انبار داره.

چنانچه مشتری درخواست بارنامه  یا فاکتور داشته باشد و یا حتی تمایلی به درخواست بارنامه یا فاکتور نداشته باشد شما ملزم به ارسال بارنامه از طریق مراحل زیر برای مشتری می باشید.

در این پست ارسال فاکتور سفارش در اپلیکیشن راننده رو به صورت گام به گام آموزش میدیم.

مراحل ارسال فاکتور سفارش در اپلیکیشن راننده:
مرحله اول:

درصورتی که مشتری درخواست بارنامه کرده باشد، پس از رسیدن گزینه به مبدا رسیدم، صفحه‌ی جدیدی باز میشه و شما با انتخاب گزینه ثبت تصویر میتونید از بارنامه عکس بگیرید و تصویر رو آپلود کنید.

ارسال بارنامه
مرحله دوم:

پس از بارگذاری تصویر توسط سفیر، مشتری میتواند بارنامه را از طریق لینک ارسال شده در پیامک و در نوار زرد پایین مشاهده کند.

ارسال بارنامه
مرحله سوم:

در آخر با انتخاب گزینه مشاهده رسید سفارش، میتوانید بارنامه را مشاهده و دانلود کنید.

شیپ نو ارسال بارنامه 04 min

به طور معمول سفارشات باربری و ترمینال یا سفارشاتی که ارسال از طریق انبار هستند نیاز به صدور فاکتور پیدا می‌کنند و ارسال بارنامه یا فاکتور منحر به رضایت بیشتر مشتریان و همچنین باعث کاهش مشکلات به وجود آمده در حین ارسال کالا می‌گردد.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *