در این قسمت شما می توانید مشکلاتی که در حین انجام ماموریت ، مشکلات مالی و یا هر گونه مورد دیگر را ثبت نمایید .

پس از ثبت به صورت اتوماتیک در دستور کارشناسان شیپ نو قرار گرفته و مشکل را بررسی و حل مینمایند.

نحوه استفاده از پشتیبانی

شما به سه طریق می توانید از پشتیبانی شیپ نو استفاده نمایید :

۱- از طریق وب سایت

suport min

شما در هر زمان با مراجعه به وب سایت می توانید موارد و مشکلاتتان را اعلام نمایید .

جهت ورود به قسمت پشتیبانی اینجا را کلیک کنید

2- از طریق اپلیکیشن

سفیران محترم شیپ نو با ورود به اپلیکیشن رانندگان می‌توانند به خدمات پشتیبانی دسترسی داشته باشند

برای این منظور کافی است در صفحه اصلی، گزینه موجود در سمت بالا را انتخاب کنید.

مرحله اول :

اول پشتیبانی min

با انتخاب این گزینه شما به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید.

مرحله دوم :

دوم پشتیانی min 1

مرحله سوم :

سوم پشتیبانی min

در این صفحه با انتخاب گزینه پشتیبانی می توانید به سادگی با پشتیابی شیپ نو دسترسی داشته باشید.

3- پشتیبانی از طریق تماس تلفنی

اگر از دو روش بالا موفق به ارتباط با پشتیبانی نشدید می توانید با شماره 03134144 (داخلی 1) تماس گرفته و مستقیماً با پشتیبانی شرکت شیپ نو صحبت کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *