ثبت به موقع و درست مراحل سفارش در پیگیری و پشتیبانی سفارشات کمک بزرگی میکنه!
وقتی هریک از مراحل سفر در زمان دقیق و مشخص ثبت بشه، سفرهای باکیفیتتری هم انجام میشه و امکان پیگیری سفر و مشکلات احتمالی، از سمت تیم پشتیبانی در مواقع ضروری آسون تر و سریع تر میشه.
توی این ویدئو درمورد نحوه ثبت کردن مراحل و نکات قابل توجه،توضیح داده شده.
محبت کنید محلی برای ارابه شکایت رانندگان از اپراتورها بطور اختصاصی معرفی کنید ،لطفا در تبلیغ هرچه بیشتر اپلیکیشن مصمم تر باشید چرا که از صرفا استفاپه ی مغازه دارها به خانه ها واستفاده خانم های خانه دار منجر میشود که در روزهای تعطیل اینقدر شیپنو کم سرویس نباشد
پشتیبان شیپ نو
· آذر ۹, ۱۴۰۱ در ۸:۲۰ ق.ظ
سلام همراه گرامی، شما میتونین شکایت خودتون رو از طریق قسمت پشتیبانی اپلیکیشن راننده ثبت کنین.از همراهی شما سپاس گزاریم
برای افزایش تعداد سفارشات، فقط آنلاین بودن کافی نیست!!! توی این ویدئو درمورد راه هایی که باعث میشه تعداد سفارشاتتون چندبرابر بشه، توضیح داده شده. با ما همراه باشید.
جابه جایی بسته ها با توجه به اندازه و وزنشون،با سرویس های مختلفی از جمله موتورسیکلت، وانت(کوچک، متوسط و بزرگ) و نیسان، انجام میشه. منتهی اندازه و وزن بعضی از سفارشات از حد مجاز بیشتر ادامه مطلب…
۲ دیدگاه
محمد · آذر ۷, ۱۴۰۱ در ۸:۳۲ ق.ظ
محبت کنید محلی برای ارابه شکایت رانندگان از اپراتورها بطور اختصاصی معرفی کنید ،لطفا در تبلیغ هرچه بیشتر اپلیکیشن مصمم تر باشید چرا که از صرفا استفاپه ی مغازه دارها به خانه ها واستفاده خانم های خانه دار منجر میشود که در روزهای تعطیل اینقدر شیپنو کم سرویس نباشد
پشتیبان شیپ نو · آذر ۹, ۱۴۰۱ در ۸:۲۰ ق.ظ
سلام همراه گرامی، شما میتونین شکایت خودتون رو از طریق قسمت پشتیبانی اپلیکیشن راننده ثبت کنین.از همراهی شما سپاس گزاریم