حمل و نقل و نیاز‌های لجستیکی هیچگاه متوقف نخواهند شد، بنابراین شیپ‌نو نیز هر روز هفته و بیست و چهار ساعت فعال است. پس سفیران شیپ‌نو میتوانند به صورتی دائمی از این پلتفرم درآمد داشته باشند. اما میزان ثبت سفارشات، ممکن است در روز‌های مختلف سال، کم یا زیادتر شوند. در این مقاله به این میپردازیم که چگونه میتوان در روز‌های تعطیل که میزان ثبت سفارشات کمتر است، همچنان درآمد مطلوبی را کسب نمود.

تردد در مناطق پر درخواست

میزان ثبت سفارشات ممکن است دچار نوسان شود اما مشتریان مناطقی که بیشترین ثبت سفارشات را دارند، همچنان به ثبت سفارش ادامه میدهند. پس شما سفیران عزیز میتوانید با اعلام آمادگی در این این مناطق از سفارشات بیشتر و بهتری بهره‌مند شوید.

انجام سفارشاتن در روز‌های تعطیل

فعالیت کاری منظم

نظم اولین و مهم‌ترین شاخصه برای کسب موفقیت و درآمدی مناسب است. شما میتوانید با تعریف یک برنامه زمانی منظم و مشخص در بهترین زمان و مکان ممکن، به سفارشات بیشتری حتی در روز‌های تعطیل سال دسترسی داشته باشید.

فعال بودن GPS

اپراتور‌های شیپ‌نو هنگام دریافت سفارشات با بررسی مناسب‌ترین سفیران نزدیک به نقطه مبدا، سفارشات را برای رانندگان ارسال مینمایند. پس برای این که سفارشات برای شما ارسال شوند ابتدا میبایست از اتصال اینترنت خود مطمئن شوید و پس از آن، از روشن بودن سیستم مکان‌یابی خود (GPS) مطمئن شوید.

فعالیت

گلچین نکردن سفارشات

هنگامی که اقدام به گلچین کردن سفارشات مینمایید، در اصل سفارشاتی که اپراتور شیپ‌نو برای شما ارسال کرده را رد میکنید. پس با گلچین کردن سفارشات احتمال اینکه سفارشات بیشتری برای شما ارسال کردد بسیار کمتر خواهد شد.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *