در گوشی های شیائومی به دلیل وجود برخی مجوزها ممکن است اپلیکیشن راننده شیپ ‌نو عملکرد کاملی نداشته باشد.
اگر مدل گوشی شما سفیران عزیز شیپ نو شیائومی می‌باشد و حتی با وجود آنلاین بودن، سفارشی دریافت نمی‌کنید و یا تعداد سفارشات دریافتی شما کم می‌باشد راهکارهای گفته شده در این مقاله را دنبال و مشکل خود را بر طرف نمایید.

وارد اپلیکیشن راننده شیپ‌نو شوید

پس از وارد شدن به اپلیکیشن، دکمه منو بالای صفحه را انتخاب نمایید:

بررسی نرم‌افزار : در پنجره باز شده گزینه بررسی نرم‌افزار را انتخاب نمایید.

بررسی گوشی‌های شیائومی : در پنجره باز شده گزینه بررسی گوشی های شیائومی (Xiaomi) را انتخاب نمایید تا وارد صفحه ی تنظیمات گوشی شوید.

صفحه تنظیمات : در صفحه تنظیمات گوشی مجوز ها و سطح دسترسی های مورد نیاز را مشاهده میکنید لازم است تمامی مجوز ها را فعال نمایید بدین صورت که برای تغییر تنظیمات موجود و فعال سازی دسترسی‌ها و مجوزها، لازم است بر روی مورد قرمز رنگ کلیک کرده و در صفحه باز شده، در گوشی های فارسی زبان گزینه “همیشه اجازه داده شود” و در گوشی های انگلیسی زبان “Always allow” را انتخاب نمایید.

گوشی های فارسی زبان:

۱
۲
۳

گوشی های انگلیسی زبان:

1
2
3

همچنین میتوانید تمامی مراحل گفته شده در بالا را به صورت قدم به قدم در ویدئو زیر مشاهده کنید

در صورتی که پس از انجام مراحل گفته شده هنوز مشکلی در دریافت سفارشات دارید میتوانید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ به دفتر استخدام مراجعه فرمایید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *