ترافیک و افزایش دغدغه‌ها باعث شده مردم کمتر از منزل خارج شده و محصولات و کالای خود را با پیک‌های معتبر و بهترین پیک آنلاین از جمله شیپ‌نو ارسال و دریافت کنند در نتیجه پیک جز شغل‌های رایج در کشور است و هر روز نیاز افراد به این شغل بیشتر می‌شود. انواع پیک‌ها به دلیل سرعت و هزینه مناسبی که دارند بسیار مورد استقبال افراد قرار می‌گیرند و صاحبان مشاغل مایل‌اند تا خدمات خود را به آنها بسپارند. در حال حاضر نیز با نرم افزار‌ شیپ‌نو و تماس با شماره تلفن ۱۸۰۰ راحت تر از گذشته میتوان به پیک‌های موتور ، وانت و کامیونت شیپ‌نو دسترسی پیدا کرد.

ویژگی‌های بهترین پیک آنلاین

خدمت‌رسانی همه روزه

ممکن است خارج از ساعات کاری یا روزهای تعطیل به پیک موتوری نیاز باشد بنابراین یکی از ویژگی‌های مهم برای شرکت‌های پیک موتوری، ارائه  خدمات حتی در روزهای تعطیل است. پیک شیپ‌نو هر روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی می‌باشد.

مناطق تحت‌پوشش

گستردگی مناطق تحت‌پوشش به‌ویژه برای سازمان‌ها و فروشگاه‌ها اهمیت بسیاری دارد. بسیاری از فروشندگان، محصولات خود را به‌کمک پیک موتور به‌دست مشتریان می‌رسانند. در چنین شرایطی، گستردگی مکان ها و مناطق تحت‌پوشش شرکت پیک موتوری اهمیت بالایی پیدا خواهد کرد؛ زیرا هر شعبه از فروشگاه، سازمان و… مجبور نخواهد بود با یک شرکت پیک موتوری کار کند.

بهترین پیک آنلاین

پشتیبانی مناسب

هر محصول یا خدماتی به پشتیبانی نیاز دارد؛ زیرا هرقدر هم که محصول یا فرایند خدمت‌رسانی بی‌عیب‌ونقص باشد، ممکن است مشتریان با مشکلات یا سؤالاتی مواجه شوند.  درمورد پیک موتوری نیز این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پیک شیپ‌نو به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان عزیز می‌باشد.

قیمت

در هر خدمتی، قیمت یک فاکتور مهم است. اگرچه کیفیت بالا اهمیت دارد، اما کیفیت بالا در کنار قیمت منصفانه  بهترین گزینه است. بنابراین بهترین پیک موتوری آنلاین باید سیستم قیمت‌گذاری منصفانه و مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشد. یکی از اهداف بزرگ شیپ‌نو، ارائه خدمات با قیمت پایین و مناسب است


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *