تجربه یک سفر خوب و بی دغدغه نیاز به آمادگی قبل از سفر دارد. آمادگی قبل از شروع کار و ماموریت، به شما کمک می‌کند تا با برنامه‌ریزی اصولی از ماموریت خود لذت ببرید و از وقوع مشکلات احتمالی پیشگیری می‌کند. آمادگی برای شروع کار شامل اقدامات ضروری، برداشتن وسایل ضروری و رعایت نکات امنیتی است که در ادامه به بررسی اجمالی آن‌ها می‌پردازیم.

قبل از شروع ماموریت وسیله نقلیه خود را از نظر فنی بررسی کنید.

سفیران ماهر و مسئولیت پذیر همیشه به صورت دوره‌ای، شرایط فنی وسیله‌ی کار خود را بررسی می‌کنند. توجه به وضعیت لاستیک‌ها، فیلترها و روغن موتور و … همگی باعث می‌شود که همیشه شرایط وسیله نقلیه در یک وضعیت مناسب باشد.

وسایل ایمنی همراه خود داشته باشید.

حادثه خبر نمی‌کند و همیشه بهتر است برای شرایط سخت اماده باشیم به همین دلیل باید وسایل ایمنی را به همراه داشته باشیم. همراه داشتن برخی وسایل ضروری نظیر جک و زاپاس، کلاه ایمنی، چراغ قوه، بطری آب، ظرف برای بنزین و … کمک می‌کند تا در مواقع مورد نیاز با خیال راحت مشکل به وجود آمده رفع شود.

نقص فنی پیک موتوری

از کارکرد درست موبایل خود مطمئن شوید.

گوشی موبایل و اینترنت ابزار کار مهمی برای سفیران عزیز شیپ‌نو است. پیش از شروع سفر از پر بودن شارژ باتری گوشی همراه اطمینان حاصل کنید. اینترنت گوشی همراه خود را بررسی کنید که در هنگام سفر با مشکل مواجه نشوید.

وسایل مورد نیاز خود را همراه داشته باشید.

وسایلی نظیر شارژر، هندزفری بلوتوثی و نگهدارنده موبایل، باکس و کش و … وسایلی هستند که کارکردن را سفیر را در بین رانندگی راحت‌تر می‌کنند. قبل از شروع سفر از همراه داشتن این وسایل و کارکرد درست آنها مطمئن شوید.

آراستگی خود و تمیز بودن خودرو را فراموش نکنید.

سفیران عزیز شیپ‌نو می‌دانند آراستگی و پوشیدن کاور و لباس مخصوص علاوه بر تاثیر در روحیه خود، تاثیر مطلوبی بر روی مشتریان در هر مکانی دارد در نتیجه علاوه بر توجه به آراستگی شخصی تمیزی و مرتب بودن وسیله نقیله آن‌ها نیز به شدت از اهمیت بالایی برخوردار است.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *