سوالات متداول

امور مالی و تراکنش ها

هزینه سفارشات شیپ نو ممکن است براساس شاخص های مختلفی از جمله زمان ارسال درخواست سفارش ، میزان مسافت طی شده و شرایط جوی و... محاسبه شود. 

 برای سفارشات موتور سیکلت ابعاد بار اگر بزرگتر از ۶۰*۶۰*۶۰ سانت یا وزن بیشتر از ۳۰ کیلوگرم باشد هزینه اضافه بار به هزینه سفارش شما اضافه خواهد شد.میزان تغییر هزینه ها براساس توافق سفیر و مشتری از میان مبالغ ۲ هزار ،۴ هزار و ۶ هزارتومان انتخاب و مشخص خواهد شد .

بله مدت زمان توقف رایگان در سفارشات موتورسیکلت برای یک مبدا و یک مقصد در هریک از نقطه ها به مدت ۵ دقیقه رایگان خواهد بود و بعد از آن به ازای هر ۱۰ دقیقه؛مبلغ ۵٫۰۰۰ تومان به هزینه سفارش اضافه خواهد شد مدت زمان توقف رایگان در سفارشات وانت بار برای یک مبدا و یک مقصد در هر یک از نقطه ها به مدت ۱۵ دقیقه رایگان خواهد بود و بعد ازآن به ازای هر ۱۰ دقیقه مبلغ ۱۰٫۰۰۰ تومان به هزینه سفارشات اضافه خواهد شد.

هدایا و تخفیفات

تمام اطلاع رسانی ها از طریق پیامک های مربوط به این سامانه انجام می شود . بنابراین در صورتی که پیامک حاوی کد تخفیف و سایر طرح های مربوطه از طریق پیامک برای شما ارسال شد دقیقا مطابق با آن عمل نمایید .

شما می توانید با معرفی مشتریان جدید به این سامانه هدیه دریافت نمایید . جهت تسریع در فرایند پاسخگویی می توانید توضیحات خود را کامل ثبت فرمایید.

شما می توانید با معرفی هر سفیر جدید به سامانه شیپ نو از هدایای نقدی این سامانه بهره مند شوید .

 جهت تسریع در فرایند پاسخگویی می توانید توضیحات خود را کامل ثبت بفرمایید .

پشتیبانی سفارشات

» تغییر در هزینه ها و تغییر در اطلاعات سفر

شما می توانید تا قبل از اتمام سفارش از طریق تماس با شماره پشتیبانی 03134144 یا شماره 1800 تغییرات لازم را در سفارش خود اعمال نمایید .

همچنان می توانید از طریق ثبت شناسه سفارش خود و ارائه توضیحات در قسمت مندرج منتظر تماس کارشناسان پشتیبانی این مجموعه باشید.

شما می توانید تا قبل از اتمام سفارش از طریق تماس با شماره پشتیبانی 03134144 یا شماره 1800 تغییرات لازم را در سفارش خود اعمال نمایید .

همچنان می توانید از طریق ثبت شناسه سفارش خود و ارائه توضیحات در قسمت مندرج منتظر تماس کارشناسان پشتیبانی این مجموعه باشید.

شما می توانید تا قبل از اتمام سفارش از طریق تماس با شماره پشتیبانی 03134144 یا شماره 1800 تغییرات لازم را در سفارش خود اعمال نمایید .

همچنان می توانید از طریق ثبت شناسه سفارش خود و ارائه توضیحات در قسمت مندرج منتظر تماس کارشناسان پشتیبانی این مجموعه باشید.

سایر مشکلات

- در مرحله اول از تحویل مرسوله خود به سفیر خودداری فرمایید .

 - در مرحله دوم می توانید با ثبت اطلاعات سفارشات خود در مرحله ثبت اطلاعات موضوع را به پشتیبانی ارسال فرمایید.

برای ورود به صغحه افزایش اعتبار مشکل دارم : یکبار از نرم افزار شیپ نو خارج شوید و دوباره صفحه افزایش اعتبار را در نرم افزار باز نمایید قبل از آن نیز هم از اتصال اینترنت در گوشی خود، اطمینان حاصل نمایید.

در صفحه پرداخت شاپرک خطای تعداد دفعات وارد کردن رمز نمایش داده میشود: در صورتی که اطلاعات کارت بانکی خود را چندین مرتبه اشتباه وارد نمایید با این خطا مواجه میشود و برای حل این موضوع می بایستی با مراجعه به عابر بانک، بانک صادر کننده کارت خود رمز دوم خود را مجددا تغییر دهید.

وجه از حساب بانکی من کسر شده است ولی به اعتبار من اضافه نشده است: حتما بعد از انتخاب گزینه پرداخت در صفحه تکمیل خرید می بایستی گزینه تکمیل خرید را انتخاب نمایید و در هیچ یک از این مراحل گزینه برگشت را کلیک نکنید و حتما تا نمایش " حساب شما با موفقیت شارژ شد " منتظر بمانید در صورتی که به اعتبار شما افزوده نشد حتما با شماره 03134144 داخلی شماره 1 تماس حاصل فرمایید.



جی پی اس نقطه مکانی من را درست نشان نمیدهد: در چنین حالتی گزینه وای فای خود را برای لحظاتی روشن نمایید تا دقت مکان یاب شما افزایش یابد و نقطه مکانی شما تصحیح شود

جی پی اس من را در فرودگاه شهید بهشتی نمایش میدهد: در برخی از نواحی سطح شهر همچون محدوده ترمینال کاوه، پمپ بنزین رسالت اختلال در جی پی اس وجود دارد و کافی است از محدوده مورد نظر خارج شوید.

جی پی اس من بصورت خودکار خاموش میشود: دسترسی مکان شما در نرم افزار شیپ نو مشخص نشده است، یا برنامه های غیرمجازی بروی گوشی شما نصب شده است که دسترسی به جی پی اس را مختل میکند، در صورتی که هیچ کدام از این گزینه ها نبوده است می بایستی سیستم عامل اندروید خود را به روزرسانی نمایید.

عدم ارسال پیامک رمز عبور: رمز عبور برای ورود به نرم افزار فقط به شماره اعلام شده در سامانه به عنوان شماره تماس اول ارسال میشود و رمز ارسال شده به مدت 7روز قابل استفاده خواهد بود پس می توانید پیامک ارسال شده را به مدت 7روز استفاده نمایید در صورتی که پیامک برای شما ارسال نمیشود با شماره تماس خود با شماره 03134144 داخلی شماره 1 تماس بگیرید تا اپراتورهای مرکز تماس بتوانند پیامک را برای شما مجددا ارسال نمایند.

اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد: در صورت بروز چنین خطایی احتمالا نام کاربری یا رمز ورود به برنامه را اشتباه وارد نموده اید از وارد کردن اطلاعات بصورت صحیح اطمینان حاصل نمایید.

مشکل مسدود شدن حساب کاربری: معمولا سفیرانی که مرتکب تخلفی میشوند یا موضوعاتی هم چون مشکل در تاییدیه آدرس محل سکونت ، نقص در مدارک شناسایی ، یا سایر موارد مشابه حاصل میشود حساب کاربری سفیر مسدود میشود در چنین مواردی یا بایستی با پشتیبانی 03134144 داخلی شماره 1 تماس حاصل فرمایید یا بصورت حضوری به آدرس واحد استخدام واقع در خیابان شمس آبادی مراجعه نمایید.



در قسمت مسیریابی در نرم افزار گزینه سایر برنامه را انتخاب نمایید در صورتی که سایر برنامه ها بروی گوشی ما نصب شده باشد ایکون سایر برنامه های مسیریاب را به شما نمایش خواهد در صورتی که برنامه ها بروی گوشی شما نصب باشد ولی نمایش داده نمیشود از قسمت تنطیمات وارد منوی برنامه ها شوید در منوی برنامه ها ، برنامه Map را پیدا نمایید وارد منوی تنطیم بصورت پیش فرض شوید پس از ورود به منوی مشخص شده پاک کردن تنظیمات پیش فرض را کلیک نمایید سپس در همان صفحه بروی گزینه رفتن به URL های حمایت شده کلیک نمایید و تنظیمات را بروی گزینه همیشه پرسیده شود قرار دهید.

از اعتبار من مبلغ بیشتری تحت عنوان کمیسیون کسر شده است: با مراجعه به منوی تراکنش ها در نرم افزار شیپ نو به ازای هر سفارش ریز جزییات نمایش داده میشود، میزان کمیسیون شما عبارت است از میزان درآمد سفارش شما منهای هزینه اضافه بار(که شامل کمیسیون نمی باشد) ضرب در 15 درصد

حق ثبت سفارشات تلفنی: در سفارشاتی که مشتری بدلیل عدم دسترسی به اپلیکیشن با شماره 1800 سفارش خود را ثبت می نمایید مبلغ 1500 تومان برای سفارشات موتورسیکلت و 2000 تومان برای سفارشات وانت به میزان هزینه سفارش اصلی اضافه میشود که در قسمت تراکنش ها این مبلغ تحت عنوان دریافت نقدی از مشتری به شما نمایش داده میشود شما این مبلغ را از مشتری دریافت میکنید و حق ثبت سفارشات تلفنی را شما از مشتری نقدی دریافت کرده اید در صورتی که این هزینه به شما تعلق ندارد و تسویه حساب این مبلغ توسط شما با شرکت از محل اعتبار شما خواهد بود، پس به ازای هر سفارش شما یک مبلغ کمیسیون دارید که در تراکنش ها در قسمت کمیسیون نشان داده شده است و مبلغ حق ثبت سفارشات تلفنی را هم که نقدا دریافت نموده اید با این مبلغ جمع میشود و از محل اعتبار شما کسر می شود

پس حق ثبت سفارشات تلفنی ارتباطی با کمیسیون شما ندارد شما این مبلغ را نقدی از مشتری دریافت میکنید و تسویه حساب این مبلغ با شرکت از محل اعتبار شما خواهد بود.

سهمیه سوخت براساس پیمایش شما در ماه قبل محاسبه میشود حداقل پیمایش شما در ماه بایستی 200کیلومتر باشد در صورتی که میزان پیمایش شما حداقل به میزان بوده و از تکمیل اطلاعات فرم مربوطه هم مطمئن هستید می توانید با مراجعه به سامانه سماس و ورود اطلاعات از ریز واریزی های خود آگاه شوید.

سهمیه سوخت اختصاص یافته شده بصورت اعتبار ریالی می باشد و به کارت سوخت شما اضافه نمیشود بلکه بعد از سوخت گیری در جایگاه های سوخت و استفاده از کارت های بانکی که به نام خود شما می باشد قابل استفاده می باشد بعد از اتمام سوخت گیری و استفاده از کارت بانکی گزینه اعتباری را برای پرداخت انتخاب نمایید و هزینه سوخت از محل اعتبار شما کسر میشود.