بررسی شماره مخابراتی
ابتدا از این اطمینان حاصل شود که شماره مخابراتی شما (SIM Card) در گوشی به درستی و بدون مشکلی نصب و قرار داده شده باشد.
تاخیر در تحویل پیامک
در بعضی مواقع، پیامکها به دلیل تاخیر در شبکه یا مشکلات فنی در سیستم مخابراتی دیرتر تحویل داده میشوند. به مدت کافی صبر کنید و پیامکها را مجدداً چک کنید.
بازنشانی گوشی
در بعضی موارد، بازنشانی تنظیمات گوشی ممکن است به حل مشکل کمک کند. این کار را انجام دهید ولی توجه داشته باشید که این عملیات تمام تنظیمات گوشی شما را به حالت پیشفرض باز میگرداند.
مراحل خاص برای اپراتورها:
برای اپراتور ایرانسل
اگر از اپراتور ایرانسل استفاده میکنید و پیامکهای خود را دریافت نمیکنید، میتوانید به شماره 100 ارتباط بگیرید و از اپراتور درخواست بررسی و رفع مشکل خود کنید. همچنین، میتوانید به یکی از فروشگاههای ایرانسل مراجعه کنید و مشکل خود را با کارشناسان آنجا مطرح کنید.
برای اپراتور همراه اول
در صورت عدم دریافت پیامکها با اپراتور همراه اول، میتوانید با شماره 09331001000 تماس بگیرید و مشکل خود را به اپراتور اعلام کنید. آنها میتوانند بررسی کنند که آیا شماره شما در لیست سیاه هست یا نه و اقدامات لازم رو انجام دهند.
برای اپراتور رایتل و تالیا
برای اپراتورهای رایتل و تالیا، نیاز به تماس با خدمتدهی مشتریان آنها دارید. از طریق شماره مشتریان اپراتور با ایشان تماس بگیرید و مشکل خود را اعلام کنید. آنها میتوانند به شما در رفع مشکل کمک کنند.
لیست سیاه مخابرات:
در صورتی که از وجود شماره شما در لیست سیاه مخابرات مطمئن هستید، باید با مخابرات محلی تماس بگیرید و از آنها درخواست بررسی و حذف شماره از لیست سیاه را داشته باشید. بعد از انجام این اقدام، پیامکها باید به درستی دریافت شوند.
ارسال شماره 12
در صورتی که همچنان پیامکی دریافت نکرده اید، عدد 12 را به سر شماره 9850003134144 ارسال نمایید.
۰ دیدگاه