شیپنو یک اپلیکیشن فعال در زمینه حمل و نقل کالا است، و یکی از مهم ترین ارکان حمل و نقل نیز مکانیابی دقیق مبدا و مقصد است. بنابراین برای ارائه یک سرویس حمل و نقل خوب، نیازمند آدرس دقیق این دو نقطه هستیم. در این مقاله به این موضوع میپردازیم که چگونه میتوان مشکلات مربوط به مکانیابی را برطرف ساخت.
در شیپنو سفارشات به دو صورت تلفنی و ثبت در اپلیکیشن مشتری پردازش میشوند، در این دو روش، دقت وشیوه ثبت آدرس متفاوتاند.
سفارشات ثبت شده از طریق اپلیکیشن
آدرس سفارشاتی که از طریق اپلیکیشن مشتری ثبت میشوند، با استفاده از سیستم موقعیت یاب خود تلفنهای همراه به ثبت میرسند. بنابراین آدرس مبدا و مقصد به صورتی دقیق ثبت میشود و سفیر گرامی به راحتی میتواند مکان دقیق مبدا و مقصد را از طریق اپلیکیشنهای مکانیابی بیابند.
سفارشات ثبت شده از طریق سامانه تلفنی
آدرس سفارشات ثبت شده از طریق سامانه تلفنی، به علت عدم استفاده از سیستم موقعیتیاب آدرس دقیقی نیست. به این دلیل، آدرسها به صورت نوشتاری و حدودی برای سفیر ارسال میشوند. پس برای دریافت موقعیت دقیق مبدا یا مقصد، میبایست حتما با شماره درج شده توسط مشتری تماس بگیرید. چرا که حتی اگر سفارش با اپلیکیشن ثبت شود و آدرس با سامانه موقعیتیاب تلفن های هوشمند ثبت شود نیز ممکن است پیچیدگیهایی در یافتن مقصد یا مبدا به وجود آید.
۰ دیدگاه