با توجه به بررسی های انجام شده بیشتر سوالات و مشکلات رانندگان از طریق پشتیبانی اپلیکیشن قابل بررس و حل می باشد .
در این قسمت شما می توانید مشکلاتی که در حین انجام ماموریت ، مشکلات مالی و یا هر گونه مورد دیگر را ثبت نمایید .
پس از ثبت به صورت اتوماتیک در دستور کارشناسان شیپ نو قرار گرفته و مشکل را بررسی و حل می نمایند .
نحوه ارتباط با شیپنو
شما به سه طریق می توانید از پشتیبانی شیپ نو استفاده نمایید :
۱- از طریق وب سایت
شما در هر زمان با مراجعه به وب سایت می توانید موارد و مشکلاتتان را اعلام نمایید .
جهت ورود به قسمت پشتیبانی اینجا را کلیک کنید
2- از طریق اپلیکیشن
سفیران محترم شیپ نو با ورود به اپلیکیشن رانندگان میتوانند به خدمات پشتیبانی دسترسی داشته باشند
برای این منظور کافی است در صفحه اصلی، گزینه موجود در سمت بالا را انتخاب کنید
با انتخاب این گزینه شما به صفحه جدیدی هدایت میشوید.
در این صفحه با انتخاب گزینه پشتیبانی می توانید به سادگی با پشتیبانان شیپ نو دسترسی داشته باشید.
جهت دانلود اپلیکیشن راننده اینجا را کلیک کنید
3- ارتباط از طریق تماس تلفنی
اگر از دو روش بالا موفق به ارتباط نشدید می توانید با شماره 03134144 تماس گرفته و مستقیما با پشتیبانان شرکت شیپ نو صحبت کنید.
۰ دیدگاه