آداب معاشرت

آداب معاشرت، ضرورت سفیران حرفه‌ای

در هر شغل و حرفه ای یک سری بایدها و نبایدهایی وجود دارد که میتواند در داشتن اخلاق و برخورد حرفه ای و آداب معاشرت با مشتریان کمک کننده باشد. شیپ‌نو با افتخار خدمت پیک آنلاین حرفه ای را به مشتریان عزیز اصفهان ارائه میدهد. در حرفه پیک آنلاین، اصول ... بیشتر بخوانید
بلاگ شیپ نو صدور بارنامه min

ارسال بارنامه سفارش

در بسیاری از سفارشاتی که در شیپ نو ثبت میشه مشتری درخواست ارسال کالا یا بسته‌ای را از طریق باربری یا ترمینال اتوبوس و یا انبار داره. چنانچه مشتری درخواست بارنامه  یا فاکتور داشته باشد و یا حتی تمایلی به درخواست بارنامه یا فاکتور نداشته باشد شما ملزم به ارسال ... بیشتر بخوانید
صدور فاکتور

ارسال فاکتور سفارش

امکان مشاهده فاکتور برای مشتری امر طبیعی هست برای مثال مشتری نیاز داره بدونه چقدر هزینه پیک داده و یا جزئیات سفارش رو نیاز باشه که در اختیار داشته باشه. در نتیجه امکان ارسال فاکتور سفارش برای مشتری رو توی اپلیکیشن راننده فراهم کردیم تا سفیران عزیز شیپ‌نو به راحتی این ... بیشتر بخوانید
بلاگ شیپ نو معرفی مشتری از مگا min

کسب درآمد با معرفی مشتری (مشتری)

مشتریان عزیز شیپ نو می‌توانید تنها با معرفی دوستان و آشنایان خود به عنوان مشتری به تیم بزرگ شیپ‌نو، کسب درآمد کنید. تنها کافی است از قسمت معرفی، در مگااپ شیپ نو، مشترک مورد نظر خود را به معتبرترین ناوگان حمل نقل معرفی کنید تا بعد از انجام دو سرویس ... بیشتر بخوانید
تصویر شاخص بلاگ معرفی مشری min

کسب درآمد با معرفی مشتری (راننده)

سفیران عزیز شیپ نو می توانید تنها با معرفی مشتری به تیم بزرگ شیپ نو کسب درآمد کنید. تنها کافی است از قسمت معرفی، در اپلیکیشن رانندگان، مشترک مورد نظر خود را به معتبرترین ناوگان حمل نقل معرفی کنید تا بعد از انجام دو سرویس از سوی مشتری معرفی شده ... بیشتر بخوانید
کاورپست آپارات قیومی min

علی قیومی، این بار در مرکز تماس شیپ نو!

وقتی مشتری خارجی درخواست پیک شیپ نو رو با تماس با شماره تلفن ۱۸۰۰ میکنه و اقای علی قیومی که اپراتور تماس شده و اینطوری جواب میده… ما با افتخار خدمات آنلاین حرفه ای را به مشتریان سر شناس ارئه می دهیم.با تیمی از کار شناسان مجرب و تخصصی ، ... بیشتر بخوانید