سوالات متداول

امور مالی و تراکنش ها

هزینه سفارشات شیپ نو ممکن است براساس شاخص های مختلفی از جمله زمان ارسال درخواست سفارش ، میزان مسافت طی شده و شرایط جوی و… محاسبه شود. 

 برای سفارشات موتور سیکلت ابعاد بار اگر بزرگتر از 60*60*60 سانت یا وزن بیشتر از 30 کیلوگرم باشد هزینه اضافه بار به هزینه سفارش شما اضافه خواهد شد.میزان تغییر هزینه ها براساس توافق سفیر و مشتری از میان مبالغ 2 هزار ،4هزار و 6 هزارتومان انتخاب و مشخص خواهد شد .

بله مدت زمان توقف رایگان در سفارشات موتورسیکلت برای یک مبدا و یک مقصد در هریک از نقطه ها به مدت 5 دقیقه رایگان خواهد بود و بعد از آن به ازای هر10دقیقه؛مبلغ 4000 تومان به هزینه سفارش اضافه خواهد شد مدت زمان توقف رایگان در سفارشات وانت بار برای یک مبدا و یک مقصد در هر یک از نقطه ها به مدت 10دقیقه رایگان خواهد بود و بعد ازآن به ازای هر10 دقیقه مبلغ 5000 تومان به هزینه سفارشات اضافه خواهد شد.

هدایا و تخفیفات

تمام اطلاع رسانی ها از طریق پیامک های مربوط به این سامانه انجام می شود . بنابراین در صورتی که پیامک حاوی کد تخفیف و سایر طرح های مربوطه از طریق پیامک برای شما ارسال شد دقیقا مطابق با آن عمل نمایید .

شما می توانید با معرفی مشتریان جدید به این سامانه هدیه دریافت نمایید . جهت تسریع در فرایند پاسخگویی می توانید توضیحات خود را کامل ثبت فرمایید.

شما می توانید با معرفی هر سفیر جدید به سامانه شیپ نو از هدایای نقدی این سامانه بهره مند شوید .

 جهت تسریع در فرایند پاسخگویی می توانید توضیحات خود را کامل ثبت بفرمایید .

پشتیبانی سفارشات

» تغییر در هزینه ها و تغییر در اطلاعات سفر

شما می توانید تا قبل از اتمام سفارش از طریق تماس با شماره پشتیبانی 03134144 یا شماره 1800 تغییرات لازم را در سفارش خود اعمال نمایید .

همچنان می توانید از طریق ثبت شناسه سفارش خود و ارائه توضیحات در قسمت مندرج منتظر تماس کارشناسان پشتیبانی این مجموعه باشید.

شما می توانید تا قبل از اتمام سفارش از طریق تماس با شماره پشتیبانی 03134144 یا شماره 1800 تغییرات لازم را در سفارش خود اعمال نمایید .

همچنان می توانید از طریق ثبت شناسه سفارش خود و ارائه توضیحات در قسمت مندرج منتظر تماس کارشناسان پشتیبانی این مجموعه باشید.

شما می توانید تا قبل از اتمام سفارش از طریق تماس با شماره پشتیبانی 03134144 یا شماره 1800 تغییرات لازم را در سفارش خود اعمال نمایید .

همچنان می توانید از طریق ثبت شناسه سفارش خود و ارائه توضیحات در قسمت مندرج منتظر تماس کارشناسان پشتیبانی این مجموعه باشید.

 

– در مرحله اول از تحویل مرسوله خود به سفیر خودداری فرمایید .

 – در مرحله دوم می توانید با ثبت اطلاعات سفارشات خود در مرحله ثبت اطلاعات موضوع را به پشتیبانی ارسال فرمایید.

»گزارش مغایرت مربوط به کدام شناسه سفارش شما می باشد؟

» مغایرت در اطلاعات وسیله نقلیه یا سفیران شیپ نو
» گزارش تخلف سفیر یا وارد شدن خسارت به مرسوله ارسال شده

ضمن تشکر از اعلام موضوع به این سامانه که باعث بهبود سیستم و جلوگیری از اتفاقات مشابه می شود خواهشمندیم اطلاعات مربوط به سفارش خود اعم از شناسه سفارش،شماره اشتراک مبدأ یا مقصد، شماره تماس،نام سفیر و سایر اطلاعات خواسته شده را در قسمت مربوطه وارد نمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان مجموعه با شما تماس خواهند گرفت .

حساب کاربری و ویرایش اطلاعات

در صورت تخطی از قوانین شیپ نو مانند لغو سفارش بیش از حد ،رفتار توهین آمیز با سفیران و کارکنان پشتیبانی ، عدم پرداخت هزینه ها و یا جابجایی مرسولات خلاف قانون و سایر رفتارهای مشابه حساب کاربری شما غیرفعال خواهد شد .

برای تغییر اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی و آدرس ایمیل می توانید نام شیپ نو را در نرم افزار مشتریان لمس نمایید و اطلاعات خود را تغییر دهید یا اصلاح نمایید .ولی برای تغییر شماره تماس یا اضافه نمودن آدرس های جدید به آدرس های خود، شماره پشتیبانی را شماره گیری نمایید .

  • در نقشه و جی پی اس مشکل دارم.
  • مشکل هنگ کردن نرم افزار .
  • سایر مشکلات نرم افزاری .