وانت بار اینترنتی و تلفنی شیپ نو !

سرویس وانت بار شیپ نو بهترین راهکار برای جابجایی وسایل و بار است که هم به صورت وانت بار تلفنی و هم به صورت وانت بار اینترنتی ارائه می‌شود.
شما میتوانید تنها با چند کلیک مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و وانت باربری مورد نیازتان انتخاب کنید. همچنین اسباب کشی راحت و بی دغدغه از جمله خدمات شیپ‌نو بوده. انتخاب نوع وانت به شما این امکان را میدهدتا بر اساس وزن و حجم وسایلتان وانت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

برای سفارش وانت بار در شیپ نو به طور کلی 2 روش وجود دارد از طریق تماس با شماره 1800 و از طریق اپلیکیشن.
وانت بار اینترنتی شیپ نو با ارائه راهکارهای با کیفیت و مقرون به صرفه در حیطه جابجایی بار راه اندازی شده و برای راحتی حال مشتریان و ارائه خدمات سریع ارزان در دسترس کلیه شهروندان عزیز است. این خدمات شامل حمل بار، وسایل و اثاثیه از منزل یا محل کار است پشتیبانی 24 ساعته و بسیاری از موارد دیگر از جمله خدمات شیپ نو است.

وانت بار تلفنی

چرا استفاده از وانت بار گزینه مناسبی محسوب می شود ؟

در حقیقت حمل و نقل به وسیله وانت بارها هزینه کمتری برای افراد دارد و می‌توان برای موارد مختلف مانند اسباب کشی از آن استفاده کرد. از طرف دیگر وانت ها گزینه مناسبی برای جابجایی درون شهری محسوب می شوند زیرا سبک هستند و خطری برای ماشین های سواری ندارند. آن ها می توانند به راحتی درون شهر تردد کنند و سرعت مجاز را رعایت کنند.

چرا وانت بار شیپ نو

جابجایی وسایل بدون استرس

تخمین هوشمند قیمت اسباب کشی و عدم افزایش آن پیش از ارائه سرویس

پیگیری مسیر به صورت زنده

چند درخواست همزمان 

هزینه حمل بار با وانت در شیپ نو ؟

برای مشاغلی از جمله باربری نمی‌توان هزینه و مبلغ ثابتی در نظر گرفت زیرا فاکتورهای مختلفی در تعیین هزینه آن‌ها دخیل است از جمله:
مسافت، وزن بار، ساعات شلوغی و ترافیک و …

مزایای استفاده از وانت بار شیپ نو

حمل بار و اثاثیه به صورت سریع و مطمئن انجام می شود.

در هزینه‌های باربری صرفه‌جویی می شود.

در زمان صرفه‌جویی می‌شود.

با پشتیانی 24 ساعته پاسخگو به مشکلات و مسائل شما هستند.

سریع و قابل اعتماد.

وانت بار اینترنتی شیپ نو سریع و ارزان

هم اکنون سرویس وانت بار اینترنتی شیپ نو از سیستم عامل های مختلف موبایل و وب اپلیکیشن به راحتی در دسترس شماست.

وانت بار

نحوه پرداخت مبلغ

میتوانید به صورت نقدی و یا به صورت اعتباری هزینه حمل و نقل را پرداخت کنید. این امکان نیز وجود دارد که در صورت تقبل از سمت راننده هزینه هم به صورت نقدی و هم به صورت اعتباری پرداخت شود.

سرویس وانت شیپ نو دارای چند نوع وانت است؟

می‌توانید نوع وانت را بر اساس نیازهای شخصیتان انتخاب کنید وانت بارهای شیپ‌نو به انواع وانت سبک، وانت سبک مسقف و وانت سنگین تقسیم می‌شود باید درهنگام درخواست وانت بار با توجه به وزن و حجم وسایلتان درخواست خود را ثبت کنید.

ثبت درخواست پیک وانت اینترنتی

در اپلیکیشن شیپ نو ابتدا آدرس مبدا و سپس مقصد خود را روی نقشه مشخص کنید. اکنون میتوانید نوع وانت، مبلغ، گزینه‌های سفر و غیره را مشاهده و ویرایش کنید. با شماره تماس 1800 هم میتوانید درخواست خودتان را ثبت کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *