پیک موتوری آنلاین یکی از نیازهای اساسی کسب و کارهای آنلاین، داشتن یک سرویس مناسب برای ارسال کالا به مشتریان است. رستوران، فروشگاه آنلاین لباس و حتی اداره‌های دولتی! تمام آنها چندین بسته‌ و نامه دارند که باید در طول روز ارسال شوند. این کسب و کارها معمولا از دو روش برای ارسال کالاهای خود استفاده می‌کنند:

  • استخدام پیک موتوری ثابت
  • استفاده از پیک موتوری آنلاین

البته ارسال کالا فقط محدود به پیک موتوری نمی‌شود. بسیاری از کسب و کارها با سواری و وانت بار محصولات خود را ارسال می‌کنند. اما من برای شما پیک موتوری ثابت و پیک موتوری آنلاین را مقایسه می‌کنم تا کاملا متوجه اصل مطلب بشوید.

امتیازدهی

چرا پیک موتوری آنلاین

۱- هزینه پایین پیک موتوری آنلاین نسبت به پیک موتوری ثابت

شاید تصور کنید استخدام پیک موتوری ثابت برای ارسال کالا بصرفه‌تر است و اینطوری پیک موتوری هم همیشه کنار دستتان است. اما این کار هزینه‌های اضافی هم در بر دارد که به چند مورد آن در این مقاله اشاره میکنیم.

حقوق ماهانه:

حتی اگر پیک کسب و کار شما در یک ماه  فقط یک بسته جابجا کند، شما باید حقوق او را کامل پرداخت کنید. اما پیک موتوری آنلاین تنها به اندازه جابجایی بسته شما هزینه دریافت می‌کند و شما مجبور نیستید برای ساعات بیکاری پیک موتوری هزینه‌ کنید.

هزینه سنوات:

با استفاده از سرویس ارسال آنلاین، هزینه سنوات برای شما کاملا حذف می‌شود! با استخدام یک نیروی ثابت پیک موتوری، نیاز است مبلغی را به عنوان سنوات بپردازید. شما میتوانید در ماه پایان سال که بازار در اوج فعالیت قرار دارد، این مبلغ را خرج مسائل ضروری و تبلغیات کنید.

هزینه‌های درمانی:

هزینه‌ی بیمه افرادی که برای کسب و کار خود استخدام میکنید به عهده‌ی شماست و در صورت بروز هرگونه اتفاق مسئولیت آن با شماست.

۲- سرعت بالای پیک موتوری آنلاین

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پیک موتوری آنلاین سرعت بالای ارسال کالا است. با استفاده از سرویس ارسال آنلاین می‌توانید هر تعداد پیک موتوری که نیاز دارید در اختیار داشته باشید و برای هر کدام چندین مقصد تعیین کنید. در این حالت با ثبت یک درخواست، چندین کالا در باکس سفیر شیپ نو جا می‌گیرد و او مقصد به مقصد آنها را به مشتریان مختلف تحویل می‌دهد.

3-تحویل هم‌زمان چند محصول در کمترین زمان ممکن

برای ارسال چند محصول به صورت هم‌زمان در ارسال‌های پستی باید برای هر محصول جعبه جداگانه‌ای تهیه کنید و نام و آدرس دریافت کننده بسته را روی جعبه بنویسید. در ارسال بسته‌ها با پیک موتوری شانس این را خواهید داشت که اقلام مورد نظرتان را با یک پیک برای آدرس‌های نزدیک به هم ارسال کنید. برای ارسال بسته‌ها به آدرس‌های نزدیک هم باید پیک موتوری شیپ‌نو با جعبه یا بدون جعبه را انتخاب کرده و آدرس مشتریان را در اپلیکیشن شیپ‌نو تعریف کنید (این امکان تا تعداد ۴ مقصد در اپلیکیشن امکان پذیر است.) پس از آن پیک موتوری بسته‌ها را طبق آدرس‌ها به دست مخاطبانشان می‌رساند و تمام بسته‌ها در فاصله زمانی کوتاهی به دست گیرندگان آن‌ها می‌رسند.

مزیت پیک موتوری آنلاین
۴-سفیر ما را آنلاین رصد کنید

با استفاده از سرویس پیک موتوری آنلاین و پیک موتوری تلفنی شیپ‌نو نیازی نیست برای مطلع شدن از وضعیت ارسال با راننده تماس بگیرید. شما می‌توانید از طریق کامپیوتر و یا تلفن همراه به صورت آنلاین سفیر ما را روی نقشه رصد کنید و لحظه به لحظه ببینید که او در کدام محدوده قرار دارد:

  • آیا سفیر کالا را از مبدا تحویل گرفته است؟
  • آیا سفیر در مسیر است؟
  • آیا سفیر کالا را تحویل مقصد داده است؟
  • و…

در اپلیکیشن و وب‌اپ شیپ نو مراحل ارسال بسته به شما از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود و شما در جریان تمام اتفاقات هستید. شما می‌توانید با خیال راحت کالای خود را به دست مشتری برسانید و برای او یک تجربه فوق‌العاده بسازید.

5- سفیران متشخص و آموزش‌دیده

سفیران شیپ نو در بدو ورود به این شرکت آموزش‌های خاصی را فرا گرفته و مهارت‌های مهمی را کسب می‌کنند که این مهارت‌ها آنها را در بین رانندگان موتور متمایز می‌کند. آنها کار با اپلیکیشن و نقشه را کاملا بلد هستند و سفیران حرفه‌ای ما هم اصلا نیازی به نقشه ندارند! یکی از دلایل سرعت بالای ارسال بسته در شیپ نو به دلیل همین مهارت مسیریابی سفیران ما است. سفیران شیپ نو انسان‌هایی بسیار محترم هستند و با شما محترمانه برخورد کنند.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *