راهنمای اپلیکیشن شیپ نو

نصب و ورود به اپ شیپ نو

شما میتوانید با دانلود مستقیم یا با استفاده از یکی از بازار ها به اپلیکیشن شیپ نو دسترسی داشته باشید. پس از نصب اپلیکیشن شما میتوانید با لمس عبارت ورود ، در صورت وجود حساب قبلی به نرم‌افزار شیپ نو وارد شوید. در صورتی که حساب قبلی در شیپ نو ایجاد نکرده باشید ، میبایست حساب تازه ای را ثبت نمایید ، برای این کار شما میتوانید با ورود به قسمت ثبت نام ، با وارد کردن اطلاعاتی همچون شماره موبایل ، نام و نام خانوادگی با شیپ نو دسترسی داشته باشید.

بلافاصله پس از ورود به شیپ نو ، مبلغ 5000 تومان تخفیف به شما اختصاص خواهد یافت که میتوانید از آن در سفارشات بعدی خود استفاده نمایید.

ورود به اپ شیپ نو

نیازمندی های برنامه

با توجه به اینکه فعالیت شیپ نو در زمینه لجستیک و حمل و نقل است ، از پایه ای ترین نیازمندی های برنامه ، دسترسی به موقعیت مکانی است ، بنابراین شما میتوانید با دادن دسترسی موقعیت مکانی(GPS) به اپلیکیشن ، به صورتی آسان تر از شیپ نو استفاده نمایید. البته شما هنوز هم میتوانید بدون استفاده از سیستم موقعیت مکانی ، بدون هیچ مشکلی از شیپ نو استفاده نمایید.

خدمات قابل ارائه

شما میتوانید شیوه مورد نظر خود برای ارسال مرسوله یا حمل و نقل را از میان راه های موجود در اپلیکیشن شیپ نو شامل انواع پیک های موتور سیکلت ، انواع وانت ، تاکسی موتور و دوچرخه انتخاب نمایید. برای این امر، میبایست با انتخاب شیوه مورد نظر از بخش بالایی صفحه یکی از انواع وسیله های ذکر شده را انتخاب نمایید.

مشخص کردن مبدا و مقصد

شما میبایست مکان دریافت بسته توسط سفیر را تحت عنوان مبداء مشخص نمایید. برای اعلام مکان مبدا به راننده ، میتوانید از طریق سامانه موقعیت مکانی(GPS) و یا انتخاب مبداء به صورت دستی اقدام نمایید.

پس از انتخاب مبدا میبایست مکانی را که قصد دارید بسته مورد نظر به آنجا برسد تحت عنوان مقصد انتخاب نمایید. پس از انتخاب مبدا و مقصد به قسمت ثبت سفارش راهنمایی خواهید شد که در این قسمت میبایست آدرس دقیق مبداء ، و سپس آدرس دقیق مقصد ، نام گیرنده ، شماره تماس و برای راهنمایی بیشتر سفیر جزئیات بیشتری را در قسمت توضیحات وارد نمایید. شما همچنین خواهید توانست با انتخاب گزینه افزودن مقصد دیگر ، مرسولات خود را به نقاط دیگری نیز ارسال نمایید.

انتخاب مبدا و مقصد در اپ شیپ نو

نحوه پرداخت

شیوه های متنوع و امن پرداخت ، یکی از نقاط قوت اپلیکیشن شیپ نو هستند. شما میتوانید مبلغ سفارشات خود را به شیوه های نقدی و آنلاین پرداخت کنید. برای پرداخت آنلاین میبایست ابتدا کیف پول خود را در اپلیکیشن شیپ نو شارژ نمایید یا در صورت خالی بودن کیف پول میتوانید هنگام ورود به قسمت پرداخت با انتخاب شیوه پرداخت اینترنتی ، هزینه سفارش را بپردازید. شما همچنین میتوانید با وارد کردن کد تخفیف ، از تخفیف نیز برخوردار شوید.

اپ شیپ نو امکان های پرداخت متفاوت و متنوعی را به شما میدهد

دیگر قسمت های اپلیکیشن

قسمت سفارشات بخش دیگری از برنامه شیپ نو است که در آن میتوانید شفارشات در حال انجام و سفارشات قبلی خود را مشاهده نمایید. در قسمت آدرس های منتخب میتوانید آدرس هایی که ممکن است ثبت سفارش به مقصد آنها متناوب و تکراری باشد را ثبت نمایید ؛ تا شاید مجبور نباشید هر بار برای ثبت سفارش ، اطلاعات قبلی را وارد نمایید.

بخش پروفایل شامل بخش های مختلفی است که همگی برای خلق تجربه ای رضایت بخش برای مصرف کنندگان عزیز شیپ نو ، طراحی شده اند. شما میتوانید در قسمت افزایش اعتبار ، کیف پول خود را شارژ نمایید تا پرداخت ها را در صورت تمایل به پرداخت اینترنتی با سهولت بیشتری انجام دهید.

در بخش معرفی شما میتوانید با معرفی هر راننده سیصد هزار تومان را به صورت هدیه ، در صورت انجام 100 سفارش توسط راننده در ماه اول دریافت نمایید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به لینک درج شده مراجعه نمایید.