پیک تلفنی سرویس شیپ نو یا 1800، این امکان را به شما می‌دهد که بدون نیاز به اینترنت و اپلیکیشن، درخواست پیک بدهید. این سرویس پیک تلفنی مناسب زمانی است که به هر دلیلی دسترسی به اینترنت یا اپلیکیشن ندارید. همچنین سرویس تلفنی شیپ نو، راه حلی مناسب برای افرادی است که کار کردن با اپلیکیشن‌های موبایلی برایشان راحت نیست.

مراحل درخواست پیک تلفنی

پشتیبانان شیپ نو به صورت تلفنی درخواست شما را ثبت کرده و در صورتی که حساب کاربری نداشته باشید، برایتان حسابی جدید به عنوان مشتری جدید ایجاد می‌کنند. ثبت درخواست تلفنی هزینه اضافه‌ای ندارد و شما می‌توانید ارسال مرسولات خود را با یک تلفن به شیپ نو انجام دهید

شما می‌توانید با تماس به شماره 1800 و استفاده از پیک تلفنی، مبدا و مقصد خود را اعلام کنید و با توجه به حجم مرسوله، سرویس پیک موتوری یا وانت بار، سواری بار و یا کامیونت را انتخاب کنید. با پذیرش درخواست از سوی سفیر، لینک اطلاعات سفر برای شما پیامک می‌شود.

اما این را بدانید که درخواست شما تمام قابلیت‌های یک درخواست آنلاین را دارد. به طوری‌که با استفاده از لینک درخواستی که برای شما ارسال می‌شود، می‌توانید مراحل انجام درخواست را به صورت آنلاین ببینید و در جریان حرکت سفیر به سمت مقصد یا تحیول مرسوله به گیرنده باشید.

به این طریق شما می‌توانید مطلع شوید راننده‌ای که درخواست شما را انجام خواهد داد، چه کسی است و شماره تماس و اطلاعات شخصی راننده را داشته باشید. زمان حضور راننده در مبدا نیز به شما اطلاع رسانی می‌شود. علاوه بر آن راننده در نرم‌افزار خود از گیرنده امضای تحویل گرفتن مرسوله را برای پیگیری‌های بعدی شما ثبت می‌شود. 

پیک تلفنی

شیپ نو یکی از امن ترین پیک اصفهان

امنیت مرسوله یکی از مهم ترین اولویت های ما در شیپ نو است. پشتیبانی ۲۴ ساعته و احراز هویت و تایید صلاحیت کاربران راننده، پشتوانه‌ای برای ارسال‌های امن ساخته‌ایم و همچنان خود را متعهد به یافتن راه‌حل‌های موثرتری برای تامین امنیت بسته‌های مشتریان می‌دانیم.

انواع پیک تلفنی

سواری بار

شیپ نو در ادامه تلاش برای خدمت رسانی به مشتریان خود، امکان ارسال مرسوله با خودروی سواری را برای شما عزیزان فراهم کرده است.خدمت جدید سواری بار، ماشین بار و یا اتوبار شیپ نو، جهت ارسال انواع کالا ارائه شده است و کاربران می‌توانند بسته‌های خود را از این طریق به مقصد مورد نظرشان ارسال کنند.

وانت بار

سرویس وانت بار شیپ نو بهترین راهکار برای جابجایی وسایل و بار است شما میتوانید به راحتی با اپ شیپ نو درخواست خود را ثبت کنید.
همچنین اسباب کشی راحت و بی دغدغه از جمله خدمات شیپ نو بوده. انتخاب نوع وانت به شما این امکان را می‌دهدتا بر اساس وزن و حجم وسایلتان وانت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پیک موتوری

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پیک موتوری آنلاین سرعت بالای ارسال کالا است. با استفاده از سرویس ارسال آنلاین می‌توانید هر تعداد پیک موتوری که نیاز دارید در اختیار داشته باشید و برای هر کدام چندین مقصد تعیین کنید. در این حالت با ثبت یک درخواست، چندین کالا در باکس راننده شیپ نو جا می‌گیرد و او مقصد به مقصد آنها را به مشتریان مختلف تحویل می‌دهد.

call center min 1

با معرفی راننده پاداش بگیرید

طبق طرح جدید شیپ‌نو شما میتوانید با معرفی هر سفیر سیصد هزار تومان پاداش دریافت کنید!

سفیران و رانندگان هر روز با تعداد زیادی از همکاران خود برخورد و تعامل دارند، بنابراین میتوانند افراد زیادی را به عنوان راننده معرفی نمایند و از پاداش بهره‌مند شوند.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *