امنیت مرسوله یکی از مهم ترین اولویت های ما در شیپ نو است. با ثبت اطلاعات مشتریان و رانندگان و مشخصات مرسوله ها،‌ پشتیبانی ۲۴ ساعته و احراز هویت و تایید صلاحیت کاربران راننده، پشتوانه‌ای برای ارسال‌های امن ساخته‌ایم و همچنان خود را متعهد به یافتن راه‌حل‌های موثرتری برای تامین امنیت بسته‌های مشتریان می‌دانیم.

شیپ نو امن ترین پیک اصفهان

مشخصات سفر شما ذخیره می‌شود

تمامی داده ها از قبیل مبدأ و مقصد روی نقشه، مسیر حرکت، مشخصات مرسوله و اطلاعات راننده در شیپ نو ثبت می‌شود و قابل پیگیری است.

سفیران شیپ نو تایید صلاحیت می‌شوند

با همکاری پلیس ناجا تمامی اطلاعات و سوابق متقاضیان پیش از پیوستن به شیپ نو بررسی می شود. پلیس امنیت با در اختیار داشتن بانک های اطلاعاتی کامل و همچنین بررسی صلاحیت رانندگان از چندین منبع مختلف، سوابق افراد را به صورت همه جانبه بازرسی می‌کند و در صورت داشتن هرگونه سوپیشینه صلاحیت آن از جانب پلیس ناجا رد می‌شود.

چگونگی تایید صلاحیت امن ترین پیک اصفهان

1. توسط تیم بررسی شیپ نو

تیم شیپ نو علاوه بر اینکه تاییدیه صلاحیت رانندگان را از طریق پلیس دریافت می‌کند، به صورت جداگانه، موضوع احراز هویت متقاضیان کار به عنوان سفیر شیپ نو را دقیق بررسی می‌کند. همچنین اعتبارسنجی های مالی برای حمل بسته‌های گران قیمت در این مجموعه صورت می‌گیرد.

2. توسط دیگر رانندگان

هنگامی که پلیس ناجا و تیم پشتیبانی شیپ نو صلاحیت راننده را تایید کردند، سایر اطلاعات راننده همانند آدرس ها توسط دیگر رانندگان مورد بازدید قرار می‌گیرد. 

برگزاری کلاس‌های آموزشی

بعد از ثبت‌نام سفیران در شیپ نو، برای آنها کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود. محتوای آموزشی این کلاس‌ها مربوط به نحوه استفاده از اپلیکیشن سفیران، قوانین مربوط به حمل بار و کالای درون‌شهری، طرز برخورد با مشتریان و … است که بعد از طی کردن مراحل ثبت نام برای سفیران برگزار می‌شود.همچنین آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی با حضور افسر راهور برگزار شده و قوانین ترافیکی در آن مرور می‌شود. حضور در این کلاس‌ها برای تمام سفیران شیپ نو اجباری است.

تیم پشتیبانی همراه شما هستند

تیم پشتیبانی شیپ نو، هفت روز هفته و در تمام طول مسیر مقصد مرسوله، در کنار شماست. در صورت وجود هرگونه مشکل و نیاز به کمک در مسیر ثبت و دریافت مرسوله، با پشتیبانی ما تماس بگیرید. کارشناسان این تیم برای حل مشکلات کاربران و رانندگان آموزش دیده اند و تا پایان این پروسه همراه شما خواهند بود. همچنین بخش حقوقی تیم پشتیبان برای حل اختلافات و در صورت نیاز رسیدگی کامل به شکایات کاربران در مراجع مربوطه حمایت‌های لازم را از شما خواهند کرد.

بازخورد های شما پیگیری می‌شود

برای اطمینان از عملکرد سفیران شیپ نو، به صورت مستمر از طریق سیستم امتیازدهی مسافران به سفیران و بررسی شکایت‌ها و نظرات آنها، اقدامات اصلاحی را انجام می‌دهیم.

تمامی نظراتی که در بازخوردها ثبت می‌کنید و یا گزارش هایی که از طریق تماس با پشتیبان ثبت می‌کنید، پیگیری می‌شوند. اگر امتیاز راننده ای از حد متعارف پایین تر بیاید، این مورد بررسی خواهد شد و در صورت بی کفایتی و مسئولیت پذیر نبودن راننده، به صورت خودکار دسترسی های شخص غیرفعال خواهد شد.

با توجه به اهمیت امنیت مرسوله مشتری، شیپ نو همواره در حال برنامه‌ریزی برای ارتقای امنیت خود است. شما می‌توانید با ارسال نظر‌ها و بازخوردهای خود مانند همیشه ما را در این مسیر یاری کنید.

شیپ نو امن ترین پیک اصفهان

۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *