سواری بار اینترنتی شیپ نو سریع، ارزان و مطمئن

بسیاری از بسته های ارسالی هستند که به دلیل حساسیتی که دارند و یا به علت وزن و ابعادشان، امکان ارسال  و فرستادن با موتورسیکلت را ندارند. از طرف دیگر ممکن است حجم بسته ها نیز به گونه ای باشد که برای ارسال آن نتوان درخواست وانت بار شیپ‌نو داد. به همین دلیل سرویس سواری بار شیپ نو با هدف انتقال این مرسوله‌ها طراحی و اجرایی شد.

هدف ماشین بار اینترنتی شیپ نو برطرف کردن نیازهای مردم برای حمل و نقل وسایل از نقطه‌ای به نقطه دیگر است. شیپ نو، ماشین بار اینترنتی آماده خدمت رسانی به شماست. یک ماشین اختصاصی برای رساندن بسته شما به مقصد است، شما میتوانید بسته‌های حساس خودتان را به سواری بار شیپ نو بسپارید تا امنیت بسته‌های شما را تضمین گردد. 

مزایای سواری بار اینترنتی شیپ نو

پشتیبانی 24 ساعت

آسان و سریع

ارزان و مقرون به صرفه

امکان پرداخت نقدی و آنلاین

ارسال هر نوع مرسوله به جز موارد ممنوعه

تحویل سریع و به موقع مرسوله به مقصد

Screenshot 100 1

ثبت درخواست سواری بار اینترنتی

در اپلیکیشن شیپ نو ابتدا آدرس مبدا و سپس مقصد خود را روی نقشه مشخص کنید. اکنون میتوانید نوع خودرو، مبلغ، گزینه‌های سفر و غیره را مشاهده و ویرایش کنید. با شماره تماس 1800 هم میتوانید درخواست خودتان را ثبت کنید.

پشتیبانی شیپ نو

شما میتوانید در صورت عدم رضایت یا هرگونه آسیب به وسایلتان با پشتیبانی تماس بگیرید. برای ارتباط مستقیم با پشتیبانی میتوانید با شماره 03134144 تماس بگرید و منتظر پاسخگویی همکاران پشتیبانی ما باشید و یا میتوانید از طریق سایت شیپ نو مشکل خودتان را با واحد پشتیبانان در میان گذاشته و به سرعت منتظر پیگیری از طرف کارشناسان شیپ نو باشید.

10109

ارسال بسته با سواری بار

به این نکته توجه داشته باشید که مرسوله‌ی خود را حتما پیش از درخواست اتوبار شیپ نو بسته‌بندی نمایید. اگر محتویات بسته شکستنی، حساس و … است، آن را در پوششی مثل نایلون حباب‌دار پیچیده و بعد در یک جعبه‌ی سبک قرار دهید. برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی حین جابه‌جایی خیلی مهم است که در جعبه یا بسته‌ را محکم بسته شود.


۸ دیدگاه

بهروز · بهمن ۲۴, ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۵ ق.ظ

سلام خسته نباشید اولا قیمتاتون خیلی پایین با این حجم ترافیک و مسافت الان ازاد کیلومتر ۵ تا ۶ هزارتومن وروری که صد تومن کنید نه پول بیمه نه زیرو بند نه خرج تعمیر موتور در نمیاد .یه تعمیر موتور ۱۷تا بیست تومن در میاد .

    پشتیبان شیپ نو · بهمن ۲۶, ۱۴۰۱ در ۷:۰۹ ق.ظ

    سلام سفیر عزیز، در کانال تلگرامی شیپ نو مقایسه ای همزمان با سایر ناوگان های حمل و نقل بر روی قیمت ها انجام شده نتیجه به دست آمده نشون میده هزینه انجام سفارش در شیپ نو تقریبا سه برابر دیگر ناوگان هاست! میتونید با عضو شدن در کانال تلگرامی به صورت دقیق‌تر با این مقایسه آشنا بشید و بررسی کنید. https://t.me/SD1800

امراله جمالی · بهمن ۲۴, ۱۴۰۱ در ۱:۳۳ ب.ظ

باسلام خدمت شما سروران عزیز دراین مدتی که من در کنار شما هستم ۱۰۰درصد مردم از سرویس دهی راضیند وکماکان سوال میکنند که ازدوستان خبردار شدیم پیک ۱۸۰۰ هم هست وبرحسب سالهای جلو مشتریهای قدیمی هستن وبسیار عالی هم در بین کاسبان وبقیه اقشار مردم به خوبی درحال رشد کردنه …اما سواری با این خرجهای بالای ماشین فکرنکنم بازده خوبی جواب گوباشدقیمتها تعمیرات سرسام اوره..روی وانت بار سبک وسنگین بیرون شهری هم ‌ اقدام کنید انشاله جواب مثبتی خواهد داد شب عید است وسرویس دهی را افزایش دهید خسته نباشید جمیعا

    پشتیبان شیپ نو · بهمن ۲۶, ۱۴۰۱ در ۷:۱۱ ق.ظ

    سلام سفیر گرامی، از همراهی شما سپاس گزاریم.

محمدرضا رستمی · بهمن ۲۴, ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۰ ب.ظ

طرح عالیه هم بار با موتور جابه جا نمیشود که خطر از بین رفتن داشته باشد ،و هم با وانت جا به جا نمیشود که کرایه زیاد پرداخت شود ،بارها با کرایه مناسب و با امنیت بالا به مقصد میرسه
ممنون از مدیران و پرسنل محترم شیپ نو

    پشتیبان شیپ نو · بهمن ۲۶, ۱۴۰۱ در ۷:۱۲ ق.ظ

    سلام سفیر عزیز، از همراهی شما سپاس گزاریم.

امین رئیسی · بهمن ۲۹, ۱۴۰۱ در ۸:۴۵ ق.ظ

با سلام و عوض خسته نباشید خدمت همکاران عزیز
صمیمانه از سرویس دهی و قیمتهای منصفانه شما تشکر میکنم. فقط بخاطر کم شدن سرویسها بخاطر قیمتهای نا عادلانه نرم افزارهای رقبای شیپ نو،راه اندازی این سرویس هم میتونه فشار بیشتری را روی راننده های وانت بار وارد کنه و تعداد سرویس هاشون را کم کنه و فقط ما رانندگان وانت میمونیم با بارهای سخت و سنگین و پر استحلاک و کمتر نسبت به قبل. اینجانب خواستار تجدید نظر در این مورد هستم با تشکر

    پشتیبان شیپ نو · اسفند ۸, ۱۴۰۱ در ۸:۳۰ ق.ظ

    سلام همراه گرامی، سرویس سواری بار امکان جابه‌‌جایی بارهایی رو فراهم میکنه که امکان حمل اون نه با وانت وجود داره نه با موتور. وسایلی مثله مانیتور، کیک، دسته گل و … از جمله این بارها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *