وقتی مشتری خارجی درخواست پیک شیپ نو رو با تماس با شماره تلفن ۱۸۰۰ میکنه و اقای علی قیومی که اپراتور تماس شده و اینطوری جواب میده…

ما با افتخار خدمات آنلاین حرفه ای را به مشتریان سر شناس ارئه می دهیم.با تیمی از کار شناسان مجرب و تخصصی ، به ارئه خدماتی کاربردی و متنوع می پردازیم و با ارائه خدمات و مشاوره های آنلاین،  ارئه مشاوره های حرفه ای و متخصصانه در زمینه های حمل و نقل آنلاین مرسوله های شما در کنار شما خواهیم بود .

تیم مجرب و کار آزموده ما با تخصص در زمینه های خدمات آنلاین حمل و نقل ، ارئه خدمات با کیفیت با نگرشی حرفه ای ، رعایت حریم خصوصی مشتریان و حفظ اطلاعات انلاین آنها و قابلیت انطباق با نیاز ها و زمانبندی های مختلف ، بهترین گزینه برای ارسال محصولات شما خواهد بود.

شیپ نو

" اعتماد شما ما را پیش می برد "

اعتماد شما ما را به جلو می برد و انتخاب شما برای استفاده از شیپ نو ، تضمینی برای ارائه خدمات بی نقص و اطمینان بخش به شماست. همچنین، نظرات و پیشنهادات شما برای ما ارزشمند است و ما به دنبال بهبود مداوم خدمات خود هستیم.

خدمات مشتریان برتر:

در شیپ نو ، مشتریان برای ما بسیار ارزشمند هستند و خدمات مشتریان، یکی از اصل برتر ماست. تیم پشتیبانی ما همواره آماده ی پاسخگویی به سوالات شما است و تلاش می کنیم تا به بهترین شکل ممکن مشکلات و نیاز های شما را رفع کنیم.

پیگیری به روز و به موقع :

یکی از مزایای اصلی استفاده از شیپ نو ، پیگیری سفارشات به روز و به موقع است . شما میتوانید به راحتی وضعیت بسته های خود را در طول مسیر ارسال به صورت آنلاین پیگیری کنید و همچنین از اطلاعات دقیق در مورد تحویل بسته خود مطلع شوید.

تخفیفات و پیشنهادات ویژه:

شیپ نو همواره به دنبال ارئه تخفیفات و پیشنهادات ویژه برای مشتریان دائمی خود می باشد. با عضویت در اپلیکیشن شیپ نو ، از اخرین اخبار و تخفیفات ما بهره مند شوید و از خدمات ما با قیمتی اقتصادی بهره مند شوید.

امنیت و حریم خصوصی:

ما اهمیت بالایی به حفظ امنیت اطلاعات مشتریان خود می دهیم . از جزئیات پرداخت تا اطلاعات ارسالی، همه اطلاعات شما در شیپ نو به صورت کاملا محرمانه و به روش های پیشرفته ای مورد نگهداری قرار می گیرد . شما میتوانید با اطمینان کامل از خدمات ما بهره مند شوید .

خدمات حرفه ای و قابل اطمینان :

در شیپ نو، ما با ارئه خدمات حرفه ای و قابل اطمینان به مشتریان خود متعهد هستیم. با سال ها تجربه در عرصه ارسال و دریافت بسته ها، ما با مشکلات و چالش های مختلف روبه رو  شده ایم و این اطلاعات توانسته اند مارا به یکی از بهترین ها در این زمینه تبدیل کنند.

اعتماد شما همچنان هدف اصلی ماست و ما از انتخاب شما برای استفاده از خدمات شیپ نو بسیاد ممنونیم . به همراه یکدیگر به سفری آسان و امن در ارسال بسته ها با حضو گرم علی قیومی پایان می دهیم.

همچنین میتوانید از طریق سامانه شیپ نو ، یعنی  1800  با ما در ارتباط باشید و نیاز های خود را به ما بسپارید. تیم شیپ نو همیشه آماده ارائه خدمات حرفه ای به شما عزیزان می باشد. 

دسته‌ها: آخرین اخبار

۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *