پیک موتوری جز شغل‌های رایج در کشور است و  هر روز نیاز افراد به این شغل بیشتر می‌شود. زیرا با وجود ترافیک و افزایش دغدغه‌ها، مردم ترجیح می‌دهند که کمتر از منزل خارج شده و محصولات و کالای خود را با پیک موتوری ارسال و دریافت کنند. پیک موتوری به دلیل سرعت و هزینه مناسبی که دارد بسیار مورد استقبال افراد قرار می‌گیرد و صاحبان مشاغل مایل‌اند تا خدمات خود را به آنها بسپارند.

در حال حاضر نیز با نرم افزار‌ شیپ‌نو و تماس با شماره تلفن ۱۸۰۰ راحت تر از گذشته میتوان به پیک‌های موتور و وانت شیپ‌نو دسترسی پیدا کرد. 

وظایف کلی سفیر پیک به این شرح است:

۱. دریافت بسته از مبدا

۲. حفظ و نگه داری از بسته در زمان سفر

۳. تحویل بسته به مقصد

۴. گرفتن تائیدیه از فرد تحویل گیرنده بسته

گر چه ممکن است تصور شود شغل پیک موتوری یک شغل کاملا عمومی و بسیار ساده است.و  تنها داشتن یک موتور و توانایی رانندگی اولین ملزومات ورود به کار پیک موتور به حساب می‌آید اما باید بدانید سرعت و دقت، روابط عمومی بالا ، داشتن صبر و حوصله، امانت دار بودن و آشنایی با اصول رفتاری جذب مشتریان  در مشاغل خدماتی مثل پیک موتوری می تواند باعث افزایش کارایی و درآمد گردد.

سرویس وانت بار

پیک وانت یک نیاز اساسی است! تجربه‌ی اسباب‌کشی و یا حمل یک وسیله بزرگ از بازار به خانه را همه حداقل یک‌بار تجربه کرده اند. در این شرایط از کجا وانت بار تهیه کرده‌اید؟ از وانت سبک استفاده کردید یا وانت بار سنگین؟ 

با استفاده از سرویس پیک وانت شیپ‌نو  می‌توانید هر کالای بزرگ و سنگینی را بدون دغدغه  جابجا کنید.

ما در اینجا در خانواده شیپ‌نو با بیش از ۳۵۰۰ پیک موتور و ۱۰۰۰ وانت بار توانسته‌‌ایم به ۳۰۰ هزار مشترک خدمت رسانی داشته باشیم.

سفیران شیپ‌نو که در زیر معرفی شده‌اند در ماه گذشته توانسته اند با به طور میانگین ۹ ساعت کار جز پر درآمدترین سفیران باشند

پردرآمدهای اردیبهشت ماه

پیک موتور
sp2