از مهم‌ترین نگرانی‌های اسباب‌کشی، صدمه دیدن وسایل و ضربه خوردن آن‌ها در هنگام جابجایی است. خدمت اسباب‌کشی شیپ‌نو که به راحتی، آسان و مقرون به صرفه در اختیار شما است آسودگی و راحتی را برایتان ایجاد کرده است.

راهنمای اسباب کشی و بسته بندی لوازم شکستنی

بهترین راه برای بسته بندی لوازم شکستنی استفاده از روزنامه و پد ها و پلاستیک حباب‌دار است. تمامی ظروف شکستنی از جمله لیوان‌ها و بشقاب ها را در پلاستیک حباب‌دار بپیچید. در این حالت حتی در ضربات شدید هم احتمال شکستن وسایل خیلی کم می‌شود. برای اطمینان بیشتر هم منافذ خالی بین وسایل را با روزنامه پر کنید.

asbab 1 min

وسایل لازم و مشترک برای بسته بندی لوازم خانه

اینکه وسایل کدام بخش از خانه را برای اسباب‌کشی آماده می‌کنید تفاوت چندانی ندارد مسئله مهم در اسباب‌کشی انتخاب وسایل مناسب برای بسته بندی اساس است تا علاوه بر حفظ سلامت وسایل، حمل آن‌ها نیز راحت باشد. به صورت کلی در هر اسباب کشی شما حتما به موارد زیر نیاز پیدا خواهید کرد.

  • کارتن مقوایی و جعبه‌های مستحکم
  • چسب نواری پهن و طناب
  • روزنامه و کاغذ باطله
  • ماژیک مخصوص کاغذ

این موارد به صورت مشترک در تمامی اسباب کشی‌ها کاربرد دارند. بهترین روش بسته‌بندی وسایل خانه در اسباب کشی، استفاده از کارتن‌ها است که می‌توانید از کارتن‌های مختلف در ابعاد متنوع و متناسب با نیازتان استفاده کنید.

چطور اثاثیه و وسایل سنگین را جابه‌جا کنیم؟

۱. قبل از جابه‌جایی برنامه‌ریزی کنید برای مثال وسایل مربوط به هر بخش خانه را در کنار یکدیگر و جدا از وسایل سایر بخش‌ها در کنار هم قرار دهید.

۲. اقلام بزرگ را از هم جدا کنید.

۳. وسایل سنگین ارزشمند را محافظت نمایید و هنگام جا‌به‌جایی به نحوی اعلام نمایید. به طور مثال لای پتو بپیچید یا در بسته‌های محکم قرار داده و آن‌ها را علامت گذاری کنید.

۴. برای وسایل تزئینی و دکوری‌ بزرگ‌، جعبه‌های بزرگ‌تر تهیه کنید.

۵. ابزار و وسایل اسباب‌کشی را از قبل تهیه و آماده کنید.

asbab 2 min

انواع شیوه های ارسال بسته‌ها و اسباب کشی

مرحله‌ی بعدی پس از بسته‌بندی وسایل و جمع کردن آن‌ها، انتخاب شیوه ارسال و روش اسباب کشی است. ممکن است راهکارهای مختلفی برای این کار به ذهن شما خطور کند مثلا از دوستان و آشنایان پرس و جو کنید و شماره تلفن یک ماشین سنگین و بزرگ را پیدا کنید. یا از مراکزی که خدمات اساس کشی را ارئه می‌دهند استفاده نمایید. مسئله‌ی مهم در این روش ها تعیین قیمت و هزینه و زمان مناسب برای اسباب‌کشی است. سرویس اسباب‌کشی شیپ‌نو‌ این امکان را برای شما فراهم میکند تا با پایین‌ترین قیمت به راحتی اسباب کشی انجام دهید. همچنین از امنیت بسته‌های خودتان مطمئن باشید.

شما می‌توانید با شماره تماس 1800 درخواست خود را ثبت کنید و بدون دغدغه اسباب‌کشی خود را به سرانجام رسانید.

چرا شیپ نو؟

نکات بسته‌بندی بهینه 

یکی از نکات مهم در اسباب‌کشی، بسته‌بندی مناسب است. با شیپ نو، شما دسترسی به راهنمای بسته‌بندی حرفه‌ای دارید. این امکان به شما کمک می‌کند که اسباب‌ های خود را با اطمینان بیشتری حمل کنید.

اعتماد و امنیت
یکی از مهمترین جنبه‌ها در حمل و نقل اسباب‌، اعتماد و امنیت است. شیپ نو با ارائه اطلاعات کامل در مورد راننده، وسیله حمل و نقل و امکان ارسال بازخورد، به شما اطمینان می‌دهد که اسباب‌هایتان به امانت تحویل داده می‌شوند.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *