سواری بار شیپ نو، خدمتی جدید برای شما

شیپ نو در ادامه تلاش برای خدمت رسانی به مشتریان خود، امکان ارسال مرسوله با خودروی سواری را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

خدمت جدید سواری بار، ماشین بار و یا اتوبار شیپ نو، جهت ارسال انواع کالا ارائه شده است و کاربران می‌توانند بسته‌های خود را از این طریق  به مقصد مورد نظرشان ارسال کنند.

چرا باید از سواری بار استفاده کنیم؟

این روزها با افزایش درخواست ارسال بسته و همچنین اکثریت تعداد خودروها نسبت به موتورسیکلت، تمام تلاش خود را انجام دادیم که از این ظرفیت انبوه جهت ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر استفاده کنیم. به همین سبب ویژگی ارسال با سواری بار را در دسترس شما قرار دادیم. برای ثبت درخواست خود می‌توانید با شماره 1800 تماس بگیرید، به وب اپ شیپ نو مراجعه و یا از اپلیکیشن شیپ نو استفاده کنید.

سواری بار

مزایای سواری بار

با فعال شدن سرویس «سواری بار»، کابران می‌توانند برای ارسال بسته‌های سایز متوسط (بزرگتر از موتور و کوچکتر از وانت) و همچنین بسته‌هایی که در صورت حمل با موتور ممکن است آسیب ببینند، از این سرویس استفاده کنند. با این حال، هنگام ثبت درخواست خود باید به نوع خودرو یا پیک موتوری توجه لازم را داشته باشید، زیرا بدیهی است که رساندن مرسوله به مقصد توسط موتورسیکلت در مقایسه با خودرو زمان کمتری را به خود اختصاص می‌دهد.

هزینه ارسال مرسوله با سواری بار

هزینه حمل مرسوله درون شهری با توجه به مسافت طی شده در نظر گرفته می‌شود. شرکت شیپ نو با نازلترین قیمت و در اسرع وقت نسبت به جابجایی بسته شما اقدام می کند. شیپ نو تضمین می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن و با ارزان‌ترین قیمت مرسوله شما را به مقصد موردنظر تحویل دهد.

رانندگان چه مواردی را باید در سواری بار رعایت کنند؟

۱. حفظ امنیت و سلامت بسته

پیش از تحویل گرفتن مرسوله در مبدا از سلامت بسته اطمینان پیدا کنید. همچنین لازم است حین سفر بسته یا بسته‌ها را به صورتی در خودرو قرار دهید که هنگام ترمز ناگهانی یا در شرایط خاص آسیب نبینند. هنگام تحویل به گیرنده نیز بسته را با احتیاط حمل کنید. دقت کنید تمام مسئولیت تحویل بسته به صورت سالم برعهده شما است!

۲. ارتباط با مشتری

اگر مشتری برای تحویل گرفتن بسته در محل حاضر نبود، با ایشان تماس بگیرید. در صورت در دسترس نبودن نیز کافی است با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید. برای پیشگیری از وقوع چنین وضعیتی، حتما هنگام تحویل بسته اطلاعات گیرنده را با اطلاعات موجود در اپلیکیشن مطابقت دهید.

3. ظاهر مناسب و رفتار حرفه‌ای

انتخاب نوع پرداخت هزینه سفر به صورت نقدی یا اعتباری به عهده مشتری است. از تعیین نوع پرداخت و یا درخواست هزینه بیشتر از مشتری خودداری کنید. رفتار مناسب با مشتریان، نمایانگر حرفه‌ای بودن شماست.

4. نپذیرفتن بسته‌های غیرمجاز
کاربران راننده باید پیش از قبول هر بسته‌ بررسی‌های لازم را انجام دهند و از قبول بسته‌های غیرقانونی پرهیز کنند. در صورت مشاهده یا بروز مشکل حتما با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید. مرسوله‌های ممنوعه عبارتند از: مواد مخدر، مشروبات الکلی، مواد شیمیائی توهم‌زا، مواد منفجره، محترقه، مواد سمی، اسیدی، بیماری‌زا و بد بو، مایعات و جامدات آتش‌زا و سوختنی، مواد و وسایل رادیواکتیو و بارهایی با حجم و ابعاد بیشتر از مقررات شرکت.
هم اکنون اپلیکیشن شیپ نو را نصب کنید، به ما بپیوندید و از شگفتانه ها مطلع شوید!

۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *