با توجه به اینکه رانندگان گرامی شیپ‌نو هر روز مسافت زیاد و قابل توجهی را طی مینمایند، میبایست میزان سوخت قابل توجهی را نیز مصرف نمایند. بنابراین سهمیه سوخت میتواند کمک شایانی برای رانندگانی باشد که هر روز مسافت زیادی را میپیمایند.

میزان پیمایش

برای اینکه شامل دریافت‌کنندگان سهمیه سوخت شوید، میبایست تا قبل از بیستم هر ماه حداقل مسافت 200 کیلومتر را طی کنید. در غیر این صورت سهمیه سوخت نخواهید بود.

مسافت شمار خودرو برای سهمیه سوخت

صحیح بودن اطلاعات

اطلاعات فردی شما باید حتما مطابق با موارد ذکر شده در شناسنامه شما باشد. در صورت شناسایی هرگونه مغایرت در اطلاعات وارد شده توسط شما در سامانه شیپ‌نو و اطلاعات موجود در سامانه ثبت احوال، سهمیه بنزین برای شما در نظر گرفته نخواهد شد.

صحیح بودن شماره VIN

شماره VIN یک سریال 17 رقمی است که موتور‌سیکلت شما با این شماره شناخته خواهد شد. محل درج این شماره در پشت کارت موتور‌سیکلت شماست. شما میبایست از وارد شدن صحیح این سریال در فرم اطلاعات وسیله نقلیه در سایت شیپ‌نو اطمینان حاصل کنید.

کد VIN

صحیح بودن شماره پلاک

شماره پلاک یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی است که شما در فرم اطلاعات وسیله نقلیه وارد می‌کنید. شماره پلاک وسیله نقلیه شما میبایست دقیقا برابر با شماره‌ای باشد که در فرم اطلاعات وسیله نقلیه وارد میکنید.

اگر پلاک وسیله نقلیه شما تغییر کرده است، باید هرچه زودتر این تغییر را به تیم پشتیبانی شیپ‌نو اطلاع دهید.

شما میبایست در صورت هرگونه تغییر در اطلاعات اعلام شده به شیپ‌نو مانند اطلاعات فردی، شماره پلاک و اطلاعات وسیله نقلیه به واحد استخدام شیپ‌نو در خیابان شمس‌آبادی مراجعه نمایید و اطلاعات جدید را اعلام نمایید.


۲ دیدگاه

مهدی حیران یزدی · اسفند ۲۹, ۱۴۰۰ در ۳:۰۳ ق.ظ

باسلام در سایت سماس واسه من نوشته نهصدهزار تومن اعتبار سوخت . اما با هر کارتی میزنم توی جایگاه بهم جواب نمیده واسه پرداختش. منو راهنمایی کنین ممنون

    پشتیبان شیپ نو · فروردین ۱۷, ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۴ ب.ظ

    برای استفاده از سهمیه سوخت اعتباری لازم است کارت بانکی معرفی شده در سامانه سماس را در جایگاه سوخت کشیده و گزینه ی اعتباری را انتخاب نمایید و برای رمز ۴ رقم اخر کد ملی خود را وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *