راهکاری عالی برای خرید آنلاین مایحتاج شما !

معمولاً کسی برای خرید تعداد کمی از اجناس به فروشگاه‌های زنجیره‌ای نمی‌رود؛ چون به محض اینکه قدم در این فروشگاه‌ها بگذارید با جمعیت زیادی مواجه می‌شوید که با سبدهای خرید پر به سمت صندوق فروشگاه می‌روند. پس خرید چند قلم کالا از این فروشگاه‌ها ساعت‌ها در صف انتظار حساب صندوق ماندن و حضور طولانی در فروشگاه را به همراه دارد.

در این مواقع سوپر مارکت­‌های محلی بهترین مکان برای خرید اقلام ضروری هستند. چون سوپر مارکت­های محلی در نزدیکی محل زندگی‌تان قرار دارند و برای خرید کردن از آن‌ها نیازی نیست که ساعت‌ها در ترافیک باشید و تا سمت دیگر شهر حرکت کنید. همچنین این مغازه‌ها معمولاً خلوت هستند و خرید کردن و حساب کردن قیمت اجناس در آن‌ها بیشتر از نیم ساعت طول نمی‌کشد و می‌توانید در کمترین زمان خریدتان را انجام دهید. اما باز هم باید برای خرید حاضر شوید و تا محل سوپر مارکت بروید.

اما روش راحت تری هم وجود دارد که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم: لیستی از محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را اماده کنید آن‌را به پیک شیپ نو بسپارید و به آسانی درب منزل سفارشات خود را دریافت کنید.

قوانین و مقررات

سوپرمارکت‌های محلی معمولاً فضای محدودی برای چیدمان جنس‌ها و فروش آن‌ها دارند، همین موضوع هم باعث می‌شود که بعضی از اقلامی که در لیست خریدتان دارید را موجود نداشته باشند. در خرید حضوری برای تامین این اقلام باید به چندین و چند سوپرمارکت دیگر هم سر بزنید تا بتوانید اجناسی که به آن‌ها نیاز دارید را تهیه کنید. اما هنگامی که قصد استفاده از خدمت خرید مایحتاج شیپ‌نو را دارید نیازی به سر زدن به همه فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های اطرافتان را نخواهید داشت و خیلی راحت می‌توانید تمام محصولاتی که نیاز دارید را تهیه کنید.

موقع خرید کردن از سوپرمارکت‌های محلی خاص نمی‌توانید روی تنوع محصولات خیلی حساب باز کنید. چون هر سوپرمارکتی با یک سری بازاریاب و شرکت کار می‌کند و اجناس مشخصی را برای فروش دارد. با خرید آنلاین می‌توانید تنوع اقلام خریداری شده خود را بالا ببرید.

خرید آنلاین

خریدهای سوپرمارکتی معمولاً زمان‌بر هستند. چون اقلامی که برای استفاده روزمره نیاز است تنوع بالایی دارند و سفارش هر کدام از آن‌ها و تکمیل سبد خرید توسط مشتری ممکن است چند ساعت طول بکشد. مخصوصاً وقتی یک سوپر مارکت محصولی که نیاز دارید را ندارد و باید تا چند خیابان آن‌طرف‌تر بروید و محصولاتی که مدنظرتان است را تهیه کنید.

البته در این زمان‌بر بودن خریدهای سوپرمارکتی نقش حساب و کتاب قیمت اقلام را هم نباید نادیده گرفت. چون بسیاری از سوپرمارکت‌های محلی عادت دارند ابتدا اسم و قیمت اقلام خریداری شده را در دفتر حساب خودشان بنویسند و بعد قیمت تمام شده را به مشتری اعلام کنند.

اما در شیپ‌نو فقط در عرض چند دقیقه می‌توانید تمام اقلام مدنظرتان را به راننده اطلاع دهید و پس از آن در کمترین زمان محصولاتی که سفارش داده‌اید به آدرس مقصد ارسال می‌شوند و می‌توانید بدون نیاز به مراجعه به فروشگاه و… آن‌ها را تحویل بگیرید.

خدمت خرید مایحتاج شیپ‌نو مختص محصولات و کالاهای سوپر مارکتی نیست بلکه شما میتوانید اکثر خریدهای روزمره‌ی خود را به شیپ‌نو بسپارید و به راحت‌ترین شکل کالای مد نظر خود را در مکان دلخواه خود تحویل بگیرید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *