در کنار تمام ویژگی‌های مهم شیپ‌نو، سیستم امتیازدهی و دریافت گزارش مشتریان بیش از ویژگی‌های دیگر خودنمایی می‌کند. سیستم امتیازدهی به راننده و سفیر شیپ‌نو امکانی است که برای اهمیت دادن به نظر مشتریان گرامی ترتیب داده شده است. این سیستم راهی است برای رساندن حرف‌های مشتریان عزیز به پشتیبانان شیپ‌نو  و در نهایت به رانندگانی که در این ناوگان فعال هستند.

مشتری مداری حرف اول را میزند!

امتیازها و گزارش‌ مشتریان چه می‌شود؟

سوالی که برای مشتریان شیپ‌نوممکن است پیش آمده باشد این است که سیستم امتیازدهی به سفیر و راننده و همینطور گزارش‌های تلفنی به پشتیبانی شیپ نو چه تاثیری دارد؟ آیا هیچ کدام از گزارش‌های بررسی می‌شود؟ برای راننده ترتیب اثر داده می‌شود؟ آیا سفیر غیرفعال می‌شود؟ پاسخ همه سوالات بله است. همه این‌ها متناسب با خطایی که از سوی راننده گرفته شده اتفاق می‌افتد.

هر خطایی بسته به نوع، میزان و تکرارش اخطار متفاوتی دارد. قاعدتا خطایی مثل مسیریابی نامناسب در مراحل اولیه به غیرفعال شدن راننده منتهی نمی‌شود. ولی خطاهایی مانند درخواست پول بیشتر از مشتری با اخطار جدی همراه است. همچنین تمام تماس‌های تلفنی مسافران با پشتیبانی شیپ نو ذخیره می‌شود تا به صورت اتفاقی یا در موارد لازم بر عملکرد پشتیبان‌ها نیز نظارت شود.

امتیازدهی
در چه زمانی راننده غیرفعال می‌شود؟

در شیپ نو غیرفعال شدن راننده به دو شکل تعریف شده است:‌ موقت و دائمی. تصمیم‌گیری درباره عملکرد راننده و غیر فعال شدن آن که پس از بررسی کامل و دقیق انجام می‌شود بر اساس اطلاعات به دست آمده از سه شیوه ارتباطی با مشتریان است: سیستم امتیازدهی اپلیکیشن مشتری، تماس با پشتیبانی و پر کردن فرم‌های پشتیبانی موجود در سایت. همزمان با ارسال پیامک اطلاع‌رسانی در مواردی مانند دیر رسیدن به مقصد به کاربر راننده تذکر داد می‌شود و برای سایر موارد به او پیشنهاد می‌شود برای آموزش مجدد به واحد پشتیبانی مراجعه کند.

اگر در مدت تعیین شده در کلاس‌های آموزشی حاضر شود، دوباره می‌تواند فعالیتش را در شیپ نو از سر بگیرد. اما در صورتی که گزارش مسافران در دسته موارد حساس و حاد قرار بگیرد، نتیجه‌اش غیرفعالی دائمی است و راننده دیگر اجازه فعالیت در ناوگان شیپ نو را نخواهد داشت. 

دسته‌ها: باشگاه مشتریان

۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *